بارسلونای ژاوی چند برابر بارسلونای گواردیولا باخته است؟

بارسلونای ژاوی چند برابر بارسلونای گواردیولا باخته است؟

پایگاه خبری فوتبالی - ژاوی هرناندز به عنوان سرمربی بارسلونا اکنون 50 بازی را پشت سر گذاشته است و آماری که او از خودش به جا گذاشته است به مقداری رسیده که بتوان با سایر مربی های بارسلونا مقایسه کرد.

به گزارش فوتبالی، ژاوی هرناندز به عنوان سرمربی بارسلونا در این 50 بازی، 28 برد، 11 تساوی و 11 شکست داشته است. تعداد مساوی ها و تعداد شکست های تیم ژاوی با توجه به اینکه این تیم بارسلونا است، قدری زیاد است.

به طور مثال بارسلونا با هدایت پپ گواردیولا در 50 بازی اول خود 37 برد، 8 تساوی و 5 باخت داشته است. این بدان معنا است که بارسلونای ژاوی در 50 بازی اول خود، بیش از دو برابر بارسلونای گواردیولا در 50 بازی اول، باخت داشته است و این آمار نشان می دهد که عملکرد بارسلونا با هدایت ژاوی بسیار ضعیف تر از عملکرد بارسلونا با هدایت پپ گواردیولا بوده است.

ژاوی هرناندز پس از شکست سه بر یک مقابل رئال مادرید در ال کلاسیکوی سانتیاگو برنابئو از سوی رسانه ها به شدت تحت فشار قرار گرفته است و اوضاع برای او دشوار شده است. بارسلونا در آستانه حذف از لیگ قهرمانان اروپا هم قرار دارد و همین قضیه اوضاع را برای ژاوی هرناندز بحرانی تر می کند.

1470