تقلید ستاره گرانقیمت منچسترسیتی از بنزما: بادکش درمانی

تقلید ستاره گرانقیمت منچسترسیتی از بنزما: بادکش درمانی

پایگاه خبری فوتبالی - در دنیای فوتبال به نظر می رسد که بازیکنان مختلف سعی می کنند که از روش های درمانی مختلفی برای پیشگیری از مصدومیت استفاده کنند. به طور مثال کریم بنزما مهاجم رئال مادرید سالهاست که از بادکش درمانی یا همان حجامت استفاده می کند و حالا به نظر می رسد که جک گریلیش ستاره گرانقیمت منچسترسیتی نیز به سراغ این نوع از درمان رفته است.

به گزارش فوتبالی، هافبک منچسترسیتی تصاویری از اینستاگرامش منتشر کرده است که در حال انجام بادکش درمانی است. این درمان چندان معمول نیست اما باعث گردش خون بهتر در پوست می شود و به نوعی خطر مصدومیت ها را به شکل قابل توجهی کاهش می دهد.

گریلیش پیش از بازی منچسترسیتی و لیورپول از این  نوع درمان استفاده کرد که البته تیمش در این بازی با نتیجه یک بر صفر شکست خورد و جک در این بازی فرصتی برای بازی پیدا نکرد.  این نوع از درمان نه تنها به سود عضلات است بلکه باعث تقویت رگ های خونی می شود و به آرامش ذهن و روح نیز کمک می کند. بادکش درمانی یکی از روش های بسیار سنتی در طب پزشکی است که ریشه آن به چین برمی گردد که اندی ماری ستاره سرشناس تنیس نیز علاقه زیادی به آن داشت و حالا به نظر می رسد که فوتبالیست ها نیز به آن علاقمند شده اند.

4125