ستاره منچسترسیتی به زودی پدر می‌شود

ستاره منچسترسیتی به زودی پدر می‌شود

پایگاه خبری فوتبالی - جک گریلیش ستاره انگلیسی منچسترسیتی در صفحه اینستاگرامش اعلام کرد که او و همسرش ساشا آتوود منتظر تولد اولید فرزندشان هستند.

به گزارش فوتبالی، گریلیش روز یکشنبه در پیامی اینستاگرامی نوشت که او و همسرش ساشا آتوود منتظر تولد اولین فرزندشان هستند. این زوج سالهاست که از نوجوانی در کنار همدیگر هستند و در مدرسه سولیهال با همدیگر آشنا شده اند. 

گریلیش و آتوود در پیامی اعلام کردند که به زودی اولین فرزندشان به دنیا می آید. ستاره انگلیسی پس از فصلی بی ثبات شانس حضور در یورو 2024 را از دست داد اما قطعا از شنیدن چنین خبری خیلی خوشحال است. وی در پیامی نوشته است:" بزرگ ترین نعمت زندگی." و همسرش هم نوشته است:" نیمی از من ، نیمی از تو، فراتر از نعمت." 

گریلیش امیدوار است که در فصل آینده در منچسترسیتی عملکرد بهتری از خودش ارائه بدهد. او اخیرا تصویری از خودش در تعطیلات منتشر کرده است و نشان داده که سطح بدنی فوق العاده ای دارد و حتی در تعطیلاتش هم به تمرین کردن ادامه می دهد.

گریلیش بخش مهمی از سه گانه منچسترسیتی در فصل 23-2022 بود اما در این فصل با افت محسوسی مواجه شد و حالا باید سعی کند که در فصل آینده عملکرد بهتری از خودش بروز بدهد. 

4125