ترکیب احتمالی منچسترسیتی با حضور دو خرید کهکشانی چگونه خواهد بود؟

ترکیب احتمالی منچسترسیتی با حضور دو خرید کهکشانی چگونه خواهد بود؟

پایگاه خبری فوتبالی - با توجه به نهایی شدن انتقال قریب الوقوع جک گریلیش به منچسترسیتی، یکی از ابهامات این است که تیم گواردیولا با خرید این بازیکن و جذب احتمالی هری کین ترکیبش را چگونه خواهد چید.

به گزارش فوتبالی، گریلیش فصل درخشانی در استون ویلا و تیم ملی انگلیس داشته و طبیعتا جایگاهش از همان ابتدا در ترکیب منچسترسیتی تثبیت شده خواهد بود. در حقیقت گریلیش رکورد دار ارتکاب خطا بر رویش در فصل گذشته بوده است. این بازیکن هم توان بالایی در تخریب بازی حریف دارد و هم به خوبی می تواند توپ را حمل کند. گریلیش در استون ویلا بازیسازی بود که در کل عرض زمین ازادانه حرکت می کرد و مسئولیت دفاعی کمی داشت اما به نظر می رسد که در منچسترسیتی به خصوص در فاز دفاعی بار بیشتری روی دوش او قرار بگیرد. 

یکی از گزینه های ترکیب گواردیولا این است که گریلیش در پست بال چپ قرار بگیرد و فودن در سمت راست، بدین ترتیب ترکیب منچسترسیتی می تواند این گونه باشد: ادرسون، واکر، استونز، دیاز، کانسلو، رودری، دی بروینه، گوندوگان، فودن، گریلیش، استرلینگ (هری کین).

گزینه دیگر این است که همین ترکیب تکرار شود اما فودن در خط حمله قرار بگیرد و استرلینگ در پست بال راست قرار بگیرد البته به نظر می رسد که این ترکیب به شرطی است که هری کین خریده نشود.

یک گزینه دیگر هم وجود دارد که گریلیش به مرکز زمین برود و در پست هافبک هجومی قرار بگیرد.بدین ترتیب استرلینگ می تواند به پست محبوبش یعنی سمت چپ برود، فودن در سمت راست قرار می گیرد و گابریل ژسوس یا کین می توانند در خط حمله بازی کنند.

4125