ستاره منچسترسیتی ناراضی از نیمکت‌نشینی

ستاره منچسترسیتی ناراضی از نیمکت‌نشینی

پایگاه خبری فوتبالی- جک گریلیش، ستاره انگلیسی منچسترسیتی که فصل گذشته یکی از مهره‌های کلیدی تیمش بود، حالا تبدیل به یک نیمکت‌نشین شده و از شرایطش راضی نیست.

به گزارش فوتبالی، گفته شده است که جک گریلیش، وینگر انگلیسی منچسترسیتی پس از نیمکت‌نشینی در دیدار مقابل برنتفورد، واکنش خوبی نشان نداد.

قهرمان فصل گذشته لیگ برتر انگلیس، در این هفته موفق شد با هت‌تریک فیل فودن، از سد برنتفورد عبور کند. زنبورها با گلزنی نیل موپای از حریف قدرتمند خود پیش افتادند، اما هت‌تریک فودن یک پیروزی شیرین به گواردیولا هدیه داد تا آبی‌ها در جمع مدعیان قهرمانی باقی بمانند. منچسترسیتی با این برد، روند شکست‌ناپذیری‌شان را به 12 بازی افزایش دادند و تلاش می‌کنند تا موفقیت‌های فصل قبل را تکرار کنند.

جک گریلیش در این بازی، برای چهارمین بازی پیاپی بر روی نیمکت نشست. این اتفاق باعث شد تا از او تصمیمات پپ گواردیولا خشمگین شود. گزارش شده است که گریلیش امروز جلسه تمرینی تیم را زودتر ترک کرد تا عصبانیت خود از نیمکت‌نشینی را نشان دهد.

جک گریلیش در این فصل 18 بار برای منچسترسیتی به میدان رفته که 5 بار آن، به عنوان یار تعویضی بوده است. پس از اضافه شدن جرمی دوکو به جمع سیتیزن‌ها، گریلیش دیگر جایگاه ثابتی در ترکیب تیمش نداشت. با توجه به درخشش دوکو و فودن و همچنین بازگشت کوین دیبروین از مصدومیت، به نظر می‌رسد که شرایط برای این بازیکن سخت‌تر هم شود.

عملکرد درخشان منچسترسیتی در بازی‌‎های اخیر، باعث شد تا کسی از بابت نیمکت‌نشین شدن جک گریلیش نسبت به گواردیولا انتقاد نکند.

شاگردان گواردیولا روز شنبه  به مصاف اورتون می‌روند و می‌توانند با پیروزی در این مسابقه، بالاتر از لیورپول به صدر جدول برسند.

1428