کامنت کریم بنزما زیر پست باشگاه رئال مادرید پیش از بازی با منچسترسیتی

کامنت کریم بنزما زیر پست باشگاه رئال مادرید پیش از بازی با منچسترسیتی

پایگاه خبری فوتبالی - امشب (سه شنبه) از ساعت 22:30 به وقت ایران، رئال مادرید و منچسترسیتی در دور رفت از مرحله یک چهارم نهایی رقابت های لیگ قهرمانان اروپا در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو به مصاف هم می روند و باید دید که در این بازی چه اتفاقاتی رقم می خورد.

به گزارش فوتبالی ، این بازی بدون تردید حساس ترین بازی هر دو تیم تا اینجای فصل است و نگاه های زیادی امشب به این بازی دوخته خواهد شد. به نظر می رسد که کریم بنزما هم می خواهد این بازی را نگاه کند.

صفحه رسمی باشگاه رئال مادرید در شبکه اجتماعی اینستاگرام، پیش از بازی این تیم مقابل منچسترسیتی یک طرح را به اشتراک گذاشت. کریم بنزما زیر این پست کامنت گذاشت و نوشت:" بزن بریم "

کریم بنزما در تابستان قبلی بود که رئال مادرید را به مقصد الاتحاد عربستان ترک کرد و به این ترتیب به دوران حضورش در رئال مادرید پایان داد. البته اوضاع برای کریم بنزما در الاتحاد عربستان چندان خوب پیش نرفته است.

کریم بنزما هم در سال گذشته و هم در سال قبل از آن با پیراهن رئال مادرید با منچسترسیتی روبرو شده بود اما اکنون مادریدی ها بدون داشتن کریم بنزما به مصاف منچستر سیتی می روند و باید دید که عملکرد ستاره هایی مثل وینی جونیور و جود بلینگام به چه شکل خواهد بود.

1470