واکنش ستاره سابق رئال مادرید به رفتار هافبک منچسترسیتی پس از فتح جام باشگاه‌های جهان

واکنش ستاره سابق رئال مادرید به رفتار هافبک منچسترسیتی پس از فتح جام باشگاه‌های جهان

پایگاه خبری فوتبالی - مارسلو کاپیتان فلومیننزه با فیلیپه ملو هم عقیده است و می گوید که رفتار جک گریلیش ستاره منچسترسیتی در فینال جام باشگاه های جهان اصلاً درست نبود.

به گزارش فوتبالی، در فینال جام باشگاه های جهان، منچسترسیتی موفق شد با نتیجه چهار بر صفر از سد فلومیننزه عبور کند و برای اولین بار، قهرمان این تورنمنت شود. پس از سوت پایان بازی، جک گریلیش شروع به خواندن شعار معروف "ole" کرد که اصلاً به مذاق برزیلی ها خوش نیامد و حتی فیلیپه ملو نیز به شدت از رفتار این ستاره انگلیسی انتقاد کرد. 

به نقل از سایت مارکا، حالا مارسلو کاپیتان سابق رئال مادرید نیز در این باره گفت: "هرکسی هرکاری که دوست دارد انجام می دهد. من نمی خواهم بگویم این رفتار درست است یا غلط. در این تورنمنت، او یک قهرمانی و من چهار قهرمانی دارمو می دانم که فتح چهار جام چه قدر سخت است. بازی در زمین انجام می شود. من نمی خواهم چیز بد یا خوبی راجع به رفتار گریلیش بگویم. فوتبال همین است. شما برنده شدید، اما نیازی نیست که حریف را مسخره کنید و چنین رفتاری در زمین بازی از خودتان به نمایش بگذارید."

مارسلو که دو فصل قبل کاپیتان لوس بلانکوس بود، موفق شد با رئال مادرید در سال های 2014، 2016، 2017 و 2018 قهرمان این تورنمنت شود. 

4416