ستارگان جوان فلومیننزه که نظر گواردیولا را جلب کردند

ستارگان جوان فلومیننزه که نظر گواردیولا را جلب کردند

پایگاه خبری فوتبالی - منچسترسیتی در فینال جام جهانی باشگاه ها توانست فلومیننزه را در هم بکوبد  و به قهرمانی رسید اما تیم برزیلی به واسطه عملکرد درخشانش در ماه های اخیر، قهرمانی لیبرتادورس و راهیابی به فینال جام جهانی باشگاه ها، نظر منچسترسیتی را جلب کرده است.

در حقیقت فرناندو دینیز سرمربی فلویمننزه گفت که گواردیولا از او در مورد برخی بازیکنان جوان فلومیننزه سوال پرسیده است.  فلومیننزه با وجود شکست در مقابل منچسترسیتی با تمجید از جانب اعضای تیم رقیب مواجه شد. فیل فودن از سبک بازی این تیم تمجید کرد و گواردیولا هم به نمایش خوب تیم برزیلی اشاره کرد. 

دینیز سرمربی فلومیننزه در این باره گفت :" گواردیولا بازیکنان جان ما را دوست داشت. البته بازیکنانی نظیر مارسلو و فلیپه ملو را می شناخت اما جوان های ما را دوست داشت. در مورد تیم ملی برزیل، بازیکنان مورد علاقه اش در فلومیننزه و سبک بازی با هم صحبت کردیم. خوشایند بود که در کنفرانس مطبوعاتی در این باره صحبت کرد که ما در برخی لحظات بهتر از منچسترسیتی بودیم." 

یکی از جوان های درخشان فلومیننزه، اندره است که به عنوان بهترین بازیکن نیمه نهایی انتخاب شد. این هافبک 22 ساله تجربه خوبی در فوتبال برزیل دارد و نگاه بارسلونا را هم به خود جلب کرده است. مارتینلی نیز در پست هافبک دفاعی خوش درخشیده است و او نیز 22 سال سن دارد. جان کندی و الکساندر نیز از روی نیمکت وارد زمین شدند و نمایش خوبی داشتند.

4125