هدیه جالبی که پرافتخارترین بازیکن تاریخ فوتبال دریافت کرد

هدیه جالبی که پرافتخارترین بازیکن تاریخ فوتبال دریافت کرد

پایگاه خبری فوتبالی - دنی آلوز برزیلی همچنان عنوان پرافتخارترین بازیکن تاریخ فوتبال را دارد که البته به نظر می رسد که خیلی ها هم او را تحسین می کنند.

به گزارش فوتبالی، ژائو کانسلو دفاع کناری منچسترسیتی یکی از علاقمندان به دنی آلوز است و به همین خاطر پیراهن امضا شده خود را به این بازیکن هدیه داده است. کانسلو زیر امضای خود نوشته است:" تقدیم به بهترین دفاع راست تاریخ فوتبال." دنی آلوز تصویری از این پیراهن را در صفحه اینستاگرامش منتشر کرده و نوشته است:"ممنون از هدیه ات برادر. احترام بسیار برای تو."

دنی آلوز پس از ناکامی تیمش پوماس در لیگ مکزیک این روزها به بارسلونا برگشته تا به تمرینات بدنی خود ادامه بدهد و با آمادگی کامل به جام جهانی پیش رو برسد. دوران آلوز در پوماس چندان درخشان نبوده است. در حقیقت تیمش در رتبه شانزدهم جدول قرار گرفت و فقط پنج امتیاز تا سقوط فاصله داشت و شانسی برای حضور در مرحله نهایی مسابقات قهرمانی لیگ مکزیک را پیدا نکرد. اخیرا شایعاتی در مورد پیوستن آلوز به یکی دیگر از تیم های بزرگ لیگ مکزیک یعنی آمه ریکا مطرح شده که صدرنشین لیگ است.

دنی آلوز عملکرد چندان جالبی در دوران حضورش در لیگ مکزیک نداشت و حالا باید دید که آیا تیته او را به جام جهانی قطر می برد یا نه.

4125