رونالدو بیشتر پاس‌گل داده است یا ژاوی هرناندز؟

رونالدو بیشتر پاس‌گل داده است یا ژاوی هرناندز؟

پایگاه خبری فوتبالی - ژاوی هرناندز، سرمربی کنونی بارسلونا در دورانی که خودش بازیکن بود، به عنوان یک هافبک طراح و بازیساز بسیار مورد توجه بود و از او به عنوان یکی از بهترین هافبک های دنیا یاد می شد.

به گزارش فوتبالی، ژاوی هرناندز بازیکنی بود که در بارسلونا در دادن پاس گل بسیار موفق عمل می کرد و عملکردی خیره کننده داشت به طوری که بسیاری او را یکی از بهترین هافبک های تاریخ می دانستند.

ژاوی در سال 2015 از بارسا خداحافظی کرد و این اتفاق پس از قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا افتاد. ژاوی پس از خداحافظی با بارسلونا راهی السد قطر شد و دوران بازیگری خود را در فوتبال قطر ادامه داد و پس از آن هم در السد قطر سرمربی شد و اکنون در بارسا سرمربی است.

ژاوی در دوران حرفه ای خود به طور مجموع 238 پاس گل داده است. این در حالی است که کریستیانو رونالدو تاکنون 272 پاس گل داده است و از ژاوی پیش است. به طور کلی رونالدو بازیکنی بوده که در دادن پاس گل خوب عمل کرده است و بالاتر از هافبک درخشانی مثل ژاوی هرناندز قرار گرفته است. 

کریستیانو رونالدو در این روز ها شرایط خوبی ندارد و در شیاطین سرخ در مسیر درستی نیست و آمار های درخشان او در گذشته ثبت شده است.

1470