بلایی که بدون مسی بر سر بارسلونا آمده است

بلایی که بدون مسی بر سر بارسلونا آمده است

پایگاه خبری فوتبالی - لیونل مسی در تابستان 2021 از بارسلونا جدا شد و به نظر می رسد که از زمان رفتن او از جمع آبی و اناری ها تاکنون، بارسا هنوز نتوانسته جای او را به خوبی پر کند و اقداماتی هم که بارسا در این پنجره های نقل و انتقالاتی انجام داده برای این بوده که بتواند جای ستاره ای مثل لیونل مسی را پر کند.

به گزارش فوتبالی، از زمانی که لیونل مسی بارسلونا را ترک کرده است، آبی و اناری ها حتی یک هفته هم موفق نشده اند در لالیگا صدرنشین باشند و این اتفاقی است که بدون مسی برای بارسلونا افتاده است و بهتر است بگوییم که بلایی است که بدون فوق ستاره آرژانتینی بر سر بارسلونا آمده است.

بارسلونا با مسی عملکرد بسیار خوبی در لالیگا داشت و جام های زیادی در لیگ فوتبال اسپانیا فتح کرد اما از زمان رفتن مسی به نظر می رسد که دوران خوش بارسا در لالیگا هم خاتمه یافته است.

البته بارسلونا در حال حاضر در رده دوم لالیگا قرار دارد و دو امتیاز کمتر از رئال مادرید صدرنشین دارد. بارسلونا در این فصل عملکرد بهتری داشته است و شاگردان ژاوی امیدوار هستند که بتوانند صدرنشین رقابت های لالیگای شوند هر چند کار آن ها برای رقابت با رئال مادرید دشوار است.

1470