سه راهکار بارسلونا برای تمدید قرارداد لیونل مسی

سه راهکار بارسلونا برای تمدید قرارداد لیونل مسی

پایگاه خبری فوتبالی - به تازگی مدت اعتبار قرارداد لیونل مسی با باشگاه بارسلونا خاتمه یافته است و این تیم به دنبال این است تا قراردادی جدید با این فوق ستاره آرژانتینی ببندد اما مشکلاتی در این راه وجود دارد و راهکار هایی هم برای آن مشکلات در دستور کار قرار دارد که البته دشوار هستند.

به گزارش فوتبالی، همه گیری بیماری کرونا شرایطی را به وجود آورد که باشگاه های بزرگی مثل بارسلونا ضرر زیادی را متحمل شدند و اکنون این ضرر در شرایطی مثل این که بارسلونا برای بستن قرارداد جدید با مسی نیاز به پول دارد خودش را نشان می دهد.

به اعتقاد فریشا که خودش یکی از نامزد های انتخابات ریاست باشگاه بارسلونا بوده است، در این بحران مالی، آبی و اناری پوشان سه راه برای تمدید قرارداد لیونل مسی و در واقع عقد یک قرارداد جدید با او دارند.

به گفته فریشا راه اول این است که خود لیونل مسی راضی شود تا دستمزد او کمتر شود چرا که مسی بازیکنی است که بیشترین دستمزد را در کل جهان فوتبال می گیرد و رقم درخواستی او در حال حاضر برای بارسلونا قابل پرداخت نیست.

راه دوم این است که سایر بازیکنان بارسلونا یعنی هم‌تیمی های لیونل مسی رضایت دهند تا حقوقشان کم شود تا بارسا بتواند هزینه عقد قرارداد جدید با مسی را بدین ترتیب تامین کند.

و راه سوم هم این است که با بهبود اوضاع همه گیری بیماری کرونا و عادی شدن شرایط در کشور اسپانیا، درآمد باشگاه بارسلونا افزایش پیدا کند و بدین ترتیب بتواند حقوق درخواستی مسی را در قرارداد جدید اعمال کند.

در هر صورت باید دید که در این مورد چه اتفاقاتی رخ خواهد داد.

1470