بارسلونا نفس راحت کشید؛ لالیگا راه را برای خرید مسی باز کرد

بارسلونا نفس راحت کشید؛ لالیگا راه را برای خرید مسی باز کرد

پایگاه خبری فوتبالی - ژاوی سرمربی بارسلونا اخیرا گفته بود:" منتظر هستیم که لالیگا "طرح ماندگاری" را برای ما تصویب کند تا بتوانیم برای فصل آینده برنامه ریزی کنیم و تصمیم بگیریم."  وحالا به نظر می رسد که سرمربی بارسلونا به خواسته اش رسیده است  و دست بارسلونا نیز برای نقل و انتقالات تابستانی باز شده است. 

به گزارش فوتبالی، بارسلونا بالاخره می تواند برنامه ریزی خود را برای فصل 24-2023 آغاز کند چرا که لالیگا بالاخره امروز حساب های بارسلونا را تصویب کرد تا "طرح ماندگاری" برای باشگاه کاتالان به تصویب برسد و کاتالان ها بتوانند قراردادهای جدید را ثبت کنند و با فروش بازیکنان مازاد، برای خرید بازیکنان جدید شرایط مالی بهتری ایجاد کنند.

بدین ترتیب بارسلونا بالاخره مجوز را گرفت و می تواند برای فصل آینده خود برنامه ریزی کند  وبه سراغ خریدهایی نظیر مسی و اینیگو مارتین برود. آنها از سویی می توانند تمدید قرارداد بازیکنانی نظیر گاوی، آرائوخو، اینیاکی پنیا و سرجی روبرتو را هم به ثبت برسانند.

اولویت ژاوی روی خرید یک مدافع میانی است که جانشین بوسکتس شود. این باشگاه به دنبال یک دفاع راست هم می گردد. گزینه هایی نظیر اینیگو مارتینز، زوبیمندی و گوندوگان روی میز هستند و مهمتر از همه نیز بحث خرید مسی است. بازیکن آرژانتینی از الهلال هم پیشنهاد دارد و می خواهد تکلیف آینده اش هر چه زودتر مشخص شود. 

4125