جانشین دخیا در منچستریونایتد مشخص شد؟

جانشین دخیا در منچستریونایتد مشخص شد؟

پایگاه خبری فوتبالی - نشریه انگلیسی تلگراف گزارش داده است که منچستریونایتد احتمال عدم تمدید قرارداد داوید دخیا را به صورت جدی بررسی می کند و احتمال جدایی دروازه بان اسپانیایی از اولدترافورد در حال حاضر کم نیست.

به گزارش فوتبالی، قرارداد دروازه بان اسپانیایی در پایان فصل به اتمام می رسد و هر چند که بند تمدید در قراردادش وجود دارد اما شیاطین سرخ درها را به روی جدایی او به عنوان بازیکن آزاد باز خواهند گذاشت. در حقیقت این دروازه بان دستمزدی نجومی دریافت می کند اما کیفیتش در حد انتظار نبوده است.

از سویی گفته می شود که جردن پیکفورد دروازه بان تیم ملی انگلیس قرار است که جانشین دخیا را در یونایتد بگیرد. این دروازه بان دو سال دیگر با یونایتد قرارداد دارد. در حقیقت یونایتد در سالهای اخیر سعی کرده که تغییراتی درون دروازه خود داشته باشد. دین هندرسون نتوانست رقیب مناسبی برای دخیا باشد و جدا شد و از سویی دوبراوکا در تابستان قبلی به عنوان گلر ذخیره به خدمت گرفته شد. دخیا هر چند که در برخی بازیها درخشان است اما گاهی نمی تواند انتظارات را برآورده سازد و همین مسئله باعث شده تا احتمال رفتنش کم نباشد. دخیا در تیم ملی انگلیس نیز رقابت را به اونای سیمون دروازه بان اتلتیک بیلبائو واگذار کرده است.

4125