پیشنهاد گرانقیمت منچستریونایتد به پیکفورد در صورت جدایی دخیا

پیشنهاد گرانقیمت منچستریونایتد به پیکفورد در صورت جدایی دخیا

سایت رسمی فوتبالی - جدایی داوید دخیا باعث خواهد شد که منچستریونایتد پیشنهاد گرانقیمتی برای انتقال جردن پیکفورد به اولدترافورد ارائه دهد. 

به گزارش فوتبالی، منچستریونایتد قصد دارد در صورت جدایی دخیا از این تیم پیشنهاد 70 میلیون پوندی برای جذب پیکفورد ارائه کند. یونایتد می تواند از گزینه تمدید خودکار یک ساله قرارداد استفاده کند تا یک فصل دیگر نیز دخیا را در تیم خود نگه دارد و علیرغم درخواست مورینیو برای ادامه حضور این دروازه بان هنوز هیچ چیز درباره آینده او مشخص نیست. در حالی که الکسیس سانچز هنوز ارزش دستمزدی که دریافت می کند را ثابت نکرده است، دخیا معتقد است که باید دستمزدی مشابه این بازیکن که گرانقیمت ترین بازیکن منچستریونایتد به شمار می رود، داشته باشد. اگر این مذاکرات به سرانجام نرسد، مدیران یونایتد قصد دارند دروازه بان اورتون را جانشین دخیا کند. 

به نظر می رسد که پیکفورد انتخاب خوبی برای پر کردن جای خالی دروازه بان تیم ملی اسپانیا در اولدترافورد باشد. از آغاز فصل 18 - 2017 هر دوی این دروازه بانان 49 و 50 بازی در لیگ برتر انجام داده اند و از آگوست 2017 تا نوامبر 2018 تعداد مهارهای هر دوی آنها 157 عدد بوده است. اما پیکفورد از بعضی جهات عملکرد بهتری داشته است. دروازه بان تیم ملی انگلیس موفق شده از ابتدای فصل سه پنالتی را مهار کند اما دخیا نتوانسته در همین بازه زمانی چنین آماری را به ثبت برساند. اگر منچستریونایتد 70 میلیون پوند برای پیکفورد بپردازد، این دروازه بان بالاتر از آلیسون 66 میلیون پوندی، دروازه بان لیورپول، قرار خواهد گرفت اما هنوز با کپا آریزابالاگا، دروازه بان چلسی و گرانقیمت ترین دروازه بان جهان، فاصله دارد.

1070