به یک دلیل هرگز پشت رئال مادرید حرف نزدم

به یک دلیل هرگز پشت رئال مادرید حرف نزدم

پایگاه خبری فوتبالی - کاکا، ستاره سابق رئال مادرید، مدعی شد درهای این باشگاه همیشه به روی او باز خواهد بود.

به گزارش "ورزش سه"، مصدومیت های متوالی و البته عدم تطبیق نیافتن با تاکتیک های ژوزه مورینیو، باعث شد دوران حضور کاکا در رئال مادرید بر خلاف میلان اصلا خوب نباشد و این ستاره خوش اخلاق و برزیلی به ندرت در ترکیب ثابت این تیم قرار می گرفت. اما حالا کاکا بعد از گذشت حدود یک دهه بعد از جدایی، مدعی شد رابطه خوبی با این باشگاه داشته و به خوبی با رئال مادرید وداع کرده است.

کاکا گفت: "نتایج رئال مادرید در فصل جاری فوق العاده بوده است. البته من فقط پیشرفت بازیکنان را در نظر می گیرم و تمرکز من همچنین روی روند رو به رشد کارلو آنچلوتی نیز بوده است. به نظر می رسد کریم بنزما بخت اول فتح جایزه توپ طلا باشد، اما شما نمی توانید به طور قطعی بگویید که این جایزه به او خواهد رسید. بنزما در حال حاضر بازیکن کاملی به شمار می آید و او لایق دریافت توپ طلا خواهد بود.

بهترین خاطره کاکا در سال های حضور در رئال مادرید؟ شاید عجیب به نظر برسد، اما بهترین خاطره من در مادرید در روز جدایی ام از این باشگاه رقم خورد. آن روز فلورنتینو پرز به من گفت که آنها همیشه من را بازیکنی حرفه ای می دیدند که همه کار برای کسب نتیجه در این باشگاه انجام داده، اما مصدومیت و دقایقی کمی که سرمربی به من اجازه حضور در میدان می داد، اجازه نداده که این اتفاق رخ دهد. این حرف به شدت باعث خوشحالی من شد و آنجا بود که حس کردم درهای باشگاه همیشه به رویم باز خواهد بود. به همین دلیل است که شما هرگز نشنیده اید من در این مدت پشت سر رئال مادرید یا ژوزه مورینیو حرفی بزنم." 

4416