ژوزه مورینیو و احتمال حضور در فوتبال عربستان

ژوزه مورینیو و احتمال حضور در فوتبال عربستان

پایگاه خبری فوتبالی- ژوزه مورینیو احتمال انتقال حضور در عربستان سعودی را بیشتر از بازگشت به سرمربیگری رئال مادرید می داند.

به گزارش فوتبالی ، قرارداد مورینیو با رم در پایان فصل به پایان می رسد و گزارش شده است که او یک پیشنهاد پرسود برای انتقال به لیگ برتر عربستان را در تابستان گذشته رد کرده است. چشم انداز بازگشت به اسپانیا برای جانشینی کارلو آنچلوتی در رئال مادرید نیز اخیرا مطرح شده اما مورینیو احساس می کند باشگاه از قبل گزینه ایده آل تری را در نظر دارد.

مورینیو به Rai2 گفت: "من در رئال مادرید؟ وقتی شما یک مربی فوق العاده دارید، چرا باید به فکر گزینه دیگری باشید؟ با شناخت از فلورنتینو پرز می دانم او مرد فوق العاده باهوشی است. به عنوان یک مادریدیستا، به عنوان یک مرد با قلب سفید، و به عنوان یک آنجلوتیایی، امیدوارم که فصل برای رئال مادرید فوق العاده پیش برود و فصل بعد کارلو همچنان روی نیمکت تیم حضور داشته باشد، زیرا فکر می کنم او همان مربی ایده آل برای رئال مادرید است." مورینیو در پاسخ به این سوال که آیا به فکر انتقال به خاورمیانه است، اذعان کرد که چنین معامله ای اجتناب ناپذیر به نظر می رسد و افزود: "راستش را به شما می گویم، فکر می کنم یک روز به آنجا خواهم رفت. اما وقتی می گویم یک روز منظورم فردا یا پس فردا نیست."

تیم رم مورینیو در حال حاضر در رده هفتم سری آ قرار دارد و در تاریخ ۲۶ نوامبردر ورزشگاه المپیک رم به مصاف اودینزه می رود.

۱۰۰۹