تنبیه شدید یوفا برای ژوزه مورینیو

تنبیه شدید یوفا برای ژوزه مورینیو

پایگاه خبری فوتبالی - یوفا اعلام کرد که ژوزه مورینیو به خاطر رفتارش در فینال لیگ اروپا مقابل سویا در بوداپست با چهار جلسه محرومیت مواجه شده است و حق نشستن روی نیمکت این تیم در مسابقات اروپایی در فصل آینده را نخواهد داشت.

به گزارش فوتبالی، یوفا در بیانیه خود اعلام کرده است که ژوزه مورینیو در چهار بازی آینده مسابقات باشگاهی در اروپا حق نشستن روی نیمکت را ندارد چرا که به داور بازی توهین کرده است. در حقیقت او در پایان بازی به تیم داوری توهین کرد چرا که نمی خواست شکست خوردن تیمش را بپذیرد و بدین ترتیب مربی پرتغالی در فصل آینده در چهار بازی آغازین رم در مرحله گروهی لیگ اروپا، حق نشستن روی نیمکت تیمش را ندارد.

از طرفی باشگاه رم نیز به خاطر رفتار هوادارانش 50 هزار یورو مواجه شد و این باشگاه در بازی آینده خارج از خانه در اروپا حق حضور تماشاگرانش را نخواهد داشت. دلیل این مسئله نیز استفاده از مواد آتش زا و محترقه در فینال لیگ اروپا بوده است. رفتار ناخوشایند تیم نیز باعث شد تا جالوروسی ها با جریمه پنج هزار یورویی مواجه شوند. 

از سویی باشگاه رم موظف است که در یک ماه آینده با فدراسیون فوتبال مجارستان تماس بگیرد تا صدمات حاصل شده توسط هوادارانش به ورزشگاه و محیط اطرافش را جبران کند.

4125