ژوزه مورینیو بر سری آ چیره خواهد شد

ژوزه مورینیو بر سری آ چیره خواهد شد

پایگاه خبری فوتبالی - ماسیمو موراتی رئیس سابق باشگاه اینتر مدعی است که بازگشت ژوزه مورینیو به سری آ، یکی از بهترین خبرهای چند سال اخیر این لیگ بوده است. 

به گزارش فوتبالی، موراتی و ژوزه مورینیو در گذشته سابقه همکاری پرافتخاری را با هم دیگر دارند. آن‌ها در فصل 2009-10 در اینتر حضور داشتند و موفق شدند نراتزوری را به اولین سه گانه تاریخش برسانند. حالا مورینیو پس از سپری کردن چند فصل در اسپانیا و انگلیس، به ایتالیا بازگشت، اما این بار هدایت آ اس رم را بر عهده گرفت. مورینیو در رم تاکنون موفق به کسب چهار پیروزی از چهار بازی شده است. 

به نقل از فوتبال ایتالیا، موراتی به Il Messaggero گفت: "من برای ژوزه خیلی خوشحالم. این یک فرصت خیلی خوب برای او و هواداران رم است. ژوزه مربی است که به بازیکنانش اعتماد به نفس بالا می‌دهد و مطمئنم که تمامی بازیکنان رم، هر روز صبح با یک لبخند از خواب بیدار می‌شوند. مورینیو چنین تاثیراتی می‌گذارد و فکر کنم ترکیب او با رم بسیار خوب شود. او مثل همیشه خواستار برنده شدن است و همان انرژی قدیم را دارد. فکر نکنم که او تمایلی به صحبت کردن راجع به قهرمان فصل جدید سری آ داشته باشد، اما می‌داند که این هدف غیرممکنی نیست."

4416