عکس؛ ورود ستاره سابق رئال مادرید و میلان به دنیای مربیگری

عکس؛ ورود ستاره سابق رئال مادرید و میلان به دنیای مربیگری

پایگاه خبری فوتبالی - ریکاردو ایزکسون دوس سانتوس لیته ملقب به "کاکا" یکی از بهترین هافبک های برزیلی قرن 21 بود.

به گزارش فوتبالی، ستاره سابق رئال مادرید و میلان حالا تصمیم گرفته که گام مهمی در دوران کاری خود بردارد و وارد دنیای مربیگری خود شده است. در حقیقت برنده توپ طلای 2۰۰۷ در پایان فصل 17-2016 پس از سه فصل حضور در لیگ آمریکا تصمیم گرفت که در تیم اورلاندو سیتی کفش هایش را بیاویزد. حالا بازیکن سابق فوتبال برزیل در سن 40 سالگی تصمیم گرفته است که وارد دنیای مربیگری شود.

کاکا تصویری از مدرک مربیگری خود را در صفحه اینستاگرامش منتشر کرده است. ستاره سابق میلان این مدرک را از فدراسیون فوتبال برزیل دریافت کرده که مدرک A مربیگری است. البته او هنوز بالاترین مدرک مربیگری در برزیل را دریافت نکرده چرا که باید مدرک PRO را دریافت کند اما حالا که مدرک A را دریافت کرده می تواند برای دریافت مدرک PRO اقدام کند. کاکا به احتمال زیاد به عنوان مدعو توسط فدراسیون فوتبال برزیل در دوره های مربیگری حرفه ای شرکت خواهد کرد و این مدرک را می گیرد. کاکا در توصیف تصویر اینستاگرامی خود نوشت:" یک دوره کامل. مربیگری با مدرک. حالا فقط دنبال تیم می گردم!"

کاکا یک شخصیت کاملا تبلیغاتی و محبوب است که با آدیداس و EA Sports همکاری می کند و حالا می تواند خودش را در نقش مربی محک بزند.

4125