کرمانشاهی: هم پنالتی استقلال و هم پنالتی نساجی صحیح بود/ داور عملکرد خوبی داشت

کرمانشاهی: هم پنالتی استقلال و هم پنالتی نساجی صحیح بود/ داور عملکرد خوبی داشت

پایگاه خبری فوتبالی - استقلال موفق شد با نتیجه سه بر یک نساجی را شکست دهد که در این بازی همرنگ داور بازی بود و کمک داور ها عطایی و نوری بودند.

به گزارش فوتبالی، رضا کرمانشاهی، کارشناس داوری، درباره عملکرد داور بازی گفت:" مدیریت بازی خوب بود، دوندگی خوبی داشت و با وجود اینکه برای دومین بار بود که در ورزشگاه آزادی قضاوت می کرد اما باتجربه عمل کرد و عملکردی قابل قبولی داشت و در تمام صحنه ها مدیریت خوبی داشت."

کرمانشاهی درباره اخطار ها گفت:" اخطاری که به مدافع استقلال در دقیقه 10 داد درست بود. اکثر اخطار هایی که داد به درستی بود و مدیریتش داخل زمین خوب بود و به صحنه ها نزدیک بود و به طور کلی دوندگی خوبی داشت."

کرمانشاهی درباره پنالتی به نفع استقلال در نیمه اول گفت:" پنالتی که برای استقلال در نیمه اول گرفت صحیح بود. بازیکن از دستش استفاده کرد و فضا را اشغال کرد."

رضا کرمانشاهی ادامه داد:" اواخر نیمه اول در دقیقه 46 یک خطا را به نظرم به اشتباه تشخیص داد اما جایز نبود که این همه جنجال ایجاد شود و برخی از اعضای کادرفنی تیم ها کارت زرد بگیرند."

کارشناس داوری فوتبال ایران درباره نیمه دوم گفت:" در نیمه دوم گل استقلال صحیح بود و پنالتی که برای نساجی گرفت درست بود و بازیکن استقلال بی احتیاطی کرد. کمک داور ها عملکرد قابل قبولی داشتند و خوب قضاوت کردند و داور چهارم هم فضای کنار زمین را به خوبی مدیریت کردند و این تیم داوری با عملکرد خوبی که داشت نشان داد که می توان به آن ها اعتماد کرد برای بازی های سخت و سخت تر."

1470