اعتراض مدیر تراکتور؛ لیگ برتر است یا دورهمی؟

اعتراض مدیر تراکتور؛ لیگ برتر است یا دورهمی؟

پایگاه خبری فوتبالی - مدیر تراکتور بابت بدون تماشاگر بودن بازی این تیم برابر هوادار معترض است.

به گزارش فوتبالی، بالاخره مسابقات لیگ برتر امروز از سر گرفته می‌شود و تیم‌هایی که در لیگ قهرمانان آسیا حضور ندارند و البته بازیکن زیادی هم به تیم امید نفرستاده‌اند، در چارچوب هفته پنجم مسابقات خود را برگزار خواهند کرد.

در یکی از بازی‌های هفته پنجم تراکتور در تهران میهمان هوادار است؛ مسابقه‌ای که در ورزشگاه پاس برگزار خواهد شد و به دلیل استاندارد نبودن این ورزشگاه همچون فصل گذشته بازی‌های برگزار شده در این ورزشگاه بدون حضور تماشاگر خواهد بود.

موضوعی که مورد اعتراض تراکتوری‌ها قرار داشت و باشگاه تبریزی که معمولا در تهران هواداران زیادی را به ورزشگاه می‌کشاند، طی چند روز گذشته خبر از نامه‌نگاری برای برگزاری این بازی با حضور تماشاگر داد که البته این تلاش‌ها طبق انتظار به سرانجام خاصی نرسید تا پاکو خمز هم در نشست مطبوعاتی خود کنایه‌ای به این موضوع بزند که نمی‌داند چرا برخی بازی‌ها در ایران بدون تماشاگر برگزار می‌شود!

در همین راستا رضا کرمانشاهی مدیر اجرایی تی‌تی‌ها طی یک استوری اینستاگرامی با لحن تندی مسئولان سازمان لیگ را مورد انتقاد قرار داده که چرا باوجود اطلاع از عدم امکان حضور تماشاگر در ورزشگاه پاس تهران (اکباتان)، فکری به حال این موضوع نکرده و به نوعی میزبانی این ورزشگاه با این شرایط را تایید کرده است.

کرمانشاهی در استوری اینستاگرامی خود با دورهمی خواندن مسابقات لیگ برتر چنین نوشته است: "متاسفانه ما به‌جای لیگ برتر یک دورهمی برگزار می‌کنیم. سازمان محترم لیگ، اول فصل متوجه هست که در زمین شهرک اکباتان مجوز حضور تماشاچی ندارند. چرا اول فصل فکری به حال این ماجرا نمی‌کنید؟ چرا الان هواداران پرشور ما باید به خاطر کم‌توجهی شماها متضرر شوند."

1997