ستاره آلمانی بارسلونا دوباره به اوج برگشت؟

ستاره آلمانی بارسلونا دوباره به اوج برگشت؟

پایگاه خبری فوتبالی- مارک آندره ترشتگن بعد از دوران افتی که در بارسلونا داشت دوباره اکنون به بهترین فرم خود بازگشته است.

به گزارش فوتبالی، بارسلونا با برد در سه بازی اخیر بر شروع نگران کننده خود در بازی اول غلبه کرد. در این سه بازی آبی و اناری ها ۱۱ گل زده و فقط ۱ گل خورده داشتند.

اما این به این معنی نیست که تیم از نظر دفاعی بی نقص است بلکه بخشی از این استحکام دفاعی به دلیل بهبود وضعیت مارک آندره ترشتگن بوده است.

این دروازه بان آلمانی در فصل گذشته مورد انتقادات سختی قرار گرفته بود اما در ماه های اخیر اوضاع را به نفع خود برگرداند. در بازی شنبه شب مقابل سویا نیز، اوایل بازی او همچنان شرایط سختی داشت.

به گفته Opta ترشتگن در ۸ موقعیت گلزنی برای سویا توپ را جمع کرد که دومین رکورد در تیم بارسلونا بود. به علاوه او در طول بازی ۳۰ پاس برای هم‌تیمی ها خود داد که پنجمین رکورد این تیم است.

برخی افراد حتی خواستار فروش یا مرخص کردن او بودند اما حالا روزنامه هایی مثل اسپورت و موندو دیپورتیو در تعریف و تحسین او مطالبی می نویسند و به نظر می رسد که این ستاره آلمانی دوباره به دوران اوج خود در بارسا برگشته است.

1471