عکس؛ رونالدو و خیس کردن کفش‌های اسطوره منچستریونایتد!

عکس؛ رونالدو و خیس کردن کفش‌های اسطوره منچستریونایتد!

پایگاه خبری فوتبالی - ساوتهمپتون و منچستر یونایتد در هفته چهارم از رقابت های لیگ برتر انگلیس در ورزشگاه سنت مری به مصاف هم رفته اند که این بازی تا پایان نیمه اول با تساوی بدون گل در جریان بوده است.

به گزارش فوتبالی، کریستیانو رونالدو با نظر اریک تن هاگ در این بازی روی نیمکت منچستر یونایتد نشسته است و بدین ترتیب تن هاگ برای دومین بازی متوالی به رونالدو به طور فیکس بازی نداده است. رونالدو در بازی مقابل لیورپول هم نیمکت نشین بود و اکنون در بازی مقابل ساوتهمپتون هم کار را از روی نیمکت شروع کرده است.

پیش از شروع بازی کریستیانو رونالدو یک شیطنت انجام داد. ریو فردیناند، اسطوره منچستر یونایتد که این روز ها کار رسانه ای انجام می دهد در اوایل این بازی در حال صحبت درباره این بازی بود که کریستیانو رونالدو از فاصله ای نه چندان دور با استفاده از بطری های آب روی کفش های او آب ریخت و بدین ترتیب کفش های ریو فردیناند را خیس کرد.

رونالدو وقتی ریو فردیناند برگشت و او را دید شروع به خوشحالی کرد و بدین ترتیب فردیناند هم با او هم خوش و بش کرد. رونالدو و ریو فردیناند در دوره اول حضور رونالدو در منچستر یونایتد با هم هم‌تیمی بودند.

1470