عکس؛ ورود رونالدو و خرید جدید منچستریونایتد به ورزشگاه سنت مری

عکس؛ ورود رونالدو و خرید جدید منچستریونایتد به ورزشگاه سنت مری

پایگاه خبری فوتبالی - منچستر یونایتد و ساوتهمپتون در هفته چهارم از رقابت های لیگ برتر انگلیس در ورزشگاه سنت مری که ورزشگاه خانگی تیم ساوتهمپون است به مصاف هم می روند و بدین ترتیب باید دید که در این بازی چه اتفاقاتی رقم می خورد و در نهایت کدام تیم موفق می شود هر سه امتیاز این بازی را به دست بیاورد.

به گزارش فوتبالی، شیاطین سرخ در هفته گذشته مقابل لیورپول به پیروزی رسیدند و هر سه امتیاز بازی را به دست آوردند و بدین ترتیب نشان دادند که اوضاع برای آن ها رو به بهبودی است. اکنون باید دید که تیم اریک تن هاگ در این هفته از رقابت های لیگ برتر انگلیس چه عملکردی خواهد داشت و آیا می تواند سه امتیاز بعدی را هم به دست بیاورد یا خیر.

کریستیانو رونالدو و کارلوس هنریکه کاسمیرو که خرید جدید منچستر یونایتد از رئال مادرید است، وارد ورزشگاه سنت مری شدند تا برای این بازی در دسترس تیم خود باشند اما به نظر می رسد که اریک تن هاگ دوباره کریستیانو رونالدو را نیمکت نشین کرده است و مثل هفته گذشته رونالدو کار را از روی نیمکت شیاطین سرخ آغاز کرده است.

شرایط برای رونالدو در حال حاضر در منچستر یونایتد دشوار شده است و باید دید که او در روز های پایانی نقل و انتقالات چه تصمیمی می گیرد

1470