دو اتفاق ویژه در تقابل استقلال و مس کرمان(عکس)

دو اتفاق ویژه در تقابل استقلال و مس کرمان(عکس)

پایگاه خبری فوتبالی- نبرد استقلال- مس در هفته سوم مسابقات لیگ برتر یادآور خاطرات جالبی است.

به گزارش فوتبالی، تیم‌های استقلال و مس کرمان فردا در حالی به مصاف هم می‌روند که نگاهی به تاریخچه بازی‌های این دو تیم حاوی دو اتفاق ویژه برای آبی‌های پایتخت است.

اولین اتفاق ویژه در تقابل این دو تیم به سال 1386 برمی‌گردد. امیر قلعه‌نویی که بعد از جدایی اجباری از تیم ملی، نهایتا سرمربی مس کرمان شده بود، در دیدار برگشت دو تیم در لیگ هفتم، موفق شد استقلال – که آن زمان فیروز کریمی هدایتش را به عهده داشت – را با گل مرتضی ابراهیمی شکست دهد.

شاید مهمتر از این گل، واکنش قلعه‌نویی در پایان بازی بود که بعد از سوت داور، مشت‌های خود را گره کرد و آن صحنه از تلویزیون پخش شد.

خیلی از پیشکسوتان و هواداران استقلال از حرکت قلعه‌نویی انتقاد کردند ولی عده‌ای هم بودند که معتقد بودند قلعه‌نویی به عنوان یک مربی حرفه‌ای، حق داشته که بابت برد تیمش خوشحال باشد.

دومین اتفاق خاص در نبرد این دو تیم، به بازی استقلال و مس کرمان در هفتم آبان‌ ماه سال 1392 برمی‌گردد. جایی که فرهاد مجیدی هواداران استقلال را شوکه کرد و بعد از تعویضش، با بوسیدن چهار گوشه چمن ورزشگاه آزادی از فوتبال خداحافظی کند.

بنابراین بازی فردای دو تیم علاوه بر مشت‌های امیر قلعه‌نویی یادآور بازیکنی می شود که استقلالی‌ها همین چند ماه پیش بهترین خاطرات خود در این چند ساله را با او بدست آوردند.

7655