جعفری: حریف ما دو سر و گردن قوی‌تر بود/ خوشحالم که نترس بازی کردیم

جعفری: حریف ما دو سر و گردن قوی‌تر بود/ خوشحالم که نترس بازی کردیم

پایگاه خبری فوتبالی- سرمربی تیم فوتبال بانوان خاتون بم، گفت: ازبکستان دو سر و گردن از ما قوی‌تر بود اما شاگردانم خیلی خوب بازی کردند.

به گزارش فوتبالی، مرضیه جعفری با بیان این مطلب به خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، گفت: بازی خیلی خوبی برابر ازبکستان داشتیم. تیم حریف واقعا قدر بود و من فکر می‌کنم نه یک سرو گردن، بلکه دو سرو گردن از فوتبال ایران بالاتر بود!

وی با ابراز رضایت از عملکرد شاگردانش، افزود: شاگردانم هر چه در توان داشتند را گذاشتند. با توجه به مصدوم‌هایی که داشتیم و مریضی که گرفته بودند، از آنها تشکر می‌کنم، چون با تمام توانشان بازی کردند.

سرمربی تیم فوتبال خاتون بم، ادامه داد: متاسفانه نتوانستیم دل مردم را شاد کنیم، اما امیدوارم فوتبال ما روند رو به رشدی داشته باشد که بتوانیم در آسیا حرفی برای گفتن داشته باشیم.

وی به بازی خوب شاگردانش برابر ازبکستان اشاره کرد و افزود: من از بازی شاگردانم راضی بودم علیرغم اینکه سطح فوتبال ازبکستان از ما بالاتر است، اما بازیکنانم فوتبال بازی کردند به طوریکه در نیمه دوم تیم حریف وقت کشی می‌کرد.

جعفری با اشاره به شگفت‌زده شدن تیم ازبکستان در بازی برابر ایران خاطر نشان کرد: ما فرصت‌های زیادی برای گل زدن داشتیم و من خوشحالم که نترس بازی کردیم بطوریکه ازبکی‌ها از عملکرد تیم ما شگفت‌زده شده بودند و مرتب می‌گفتند ایران Very Good از طرفی در نیمه دوم وقت‌کشی می‌کردند تا بازی تمام شود!

۴۱۵۴