مرضیه جعفری: باشگاه‌ها به تیم ملی فوتبال بازیکن نمی‌دهند/ تیم‌ها از جام ملت‌ها متضرر شدند

مرضیه جعفری: باشگاه‌ها به تیم ملی فوتبال بازیکن نمی‌دهند/ تیم‌ها از جام ملت‌ها متضرر شدند

پایگاه خبری فوتبالی- مرضیه جعفری با بیان اینکه نباید تیم ملی فوتبال زنان فراموش شود به برگزاری اردوهای ملی بر اساس برنامه‌ای دقیق تاکید کرد که به باشگاه‌ها آسیب وارد نکند.

به گزارش فوتبالی و به نقل از ایسنا، نیم فصل دوم لیگ برتر فوتبال زنان آغاز و سه مسابقه برگزار شد. تیم بم تا هفته دوازدهم با ۱۱ برد و یک شکست و کسب ۳۳ امتیاز و یک امتیاز کمتر نسبت به صدرنشین، دوم است و رقابت تنگاتنگی با شهرداری سیرجان برای قهرمانی دارد.  

مرضیه جعفری، سرمربی بم به فصل جاری لیگ اشاره و بیان کرد: سطح تیم‌ها بالا رفته اما به دلیل اینکه اردوها و مسابقات تیم ملی را داشتیم در لیگ وقفه افتاد و این به ضرر تیم‌هایی بود که برنامه داشتند. البته در کل لیگ خوبی داریم و سطح مسابقات هم خوب است.  

او در مورد لزوم برگزاری اردوهای ملی و هماهنگی با لیگ گفت: اردوهای ملی می‌تواند شکل بگیرد اما نه اینکه به ضرر باشگاه‌ها باشد، یعنی باید زمانی برگزار شود که باشگاه‌ها درگیر نباشند. امسال تیم من از این موضوع خیلی ضربه خورد اما می‌توانیم روی رده‌های پایه کار کنیم و در فیفادی هم اردو داشته باشیم. نباید تیم ملی را هم فراموش کنیم.  

این مربی افزود: مسابقات جام ملت‌ها در نیم فصل اول بود و تیم‌ها خیلی متضرر شدند، به همین دلیل الان بازیکنان خود را به تیم ملی نمی‌دهند. البته معتقدم تیم ملی حتی اگر مسابقه‌ای نداشته باشد اما برنامه‌ای منظم و مدون داشته باشد، می‌توانیم بازیکن بدهیم اما نه مثل نیم فصل اول که کلا بازیکنانمان در اختیارمان نبودند.  

جعفری در مورد رقابت با شهرداری سیرجان و تلاش برای کسب عنوان قهرمانی گفت: تمام تلاشمان بر این است که بتوانیم قهرمان شویم. تیم‌ سیرجان بسیار خوب است اما تلاش می‌کنیم.

او افزود: تیم ما این فصل تعدادی بازیکن از دست داد و یکسری را هم جذب کرد. سایر تیم‌ها هم بازیکنان خوبی جذب کرده‌اند، حتی تیم‌های سپاهان و سیرجان بازیکنان کمتری از دست دادند. به طور کلی چهار، پنج تیم اول خوب هستند اما ما هر سال چه بازیکن اضافه کنیم یا نه به دنبال قهرمانی هستیم.

جعفری در مورد اشتباهات داوری در لیگ گفت: داوران اشتباه دارند اما مغرضانه نبوده است. در جام جهانی هم اشتباهات داوری پیش می‌آید اما توقع داریم داوران بهتر سوت بزنند چون اشتباهات زیادی از سوی آنها دیده‌ایم.

7474