مرضیه جعفری: با برنامه‌ریزی به استقبال جام باشگاه‌های آسیا می‌رویم

مرضیه جعفری: با برنامه‌ریزی به استقبال جام باشگاه‌های آسیا می‌رویم

پایگاه خبری فوتبالی- سرمربی تیم خاتون بم پس از قهرمانی تیمش در لیگ بانوان، از حضور قدرتمند در رقابت‌های آسیایی خبر داد.

به گزارش فوتبالی، در ایستگاه پایانی رقابت‌های لیگ برتر فوتبال بانوان ایران، عصر امروز خاتون بم در ورزشگاه عدالت شهر ایلام میزبان تیم پالایش گاز بود.

نماینده بم که هفته گذشته قهرمانی‌اش را در لیگ برتر فوتبال بانوان مسجل کرده بود، در این بازی با اقتدار ظاهر شد و توانست با نتیجه 5 بر 1 از سد میزبان بگذرد و جام قهرمانی را بالای سر ببرد.

مرضیه جعفری درپایان این دیدار و پس از بالابردن جام قهرمانی در مصاحبه با خبرنگاران اظهار کرد: امسال لیگ بسیار خوبی را داشتیم و از لحاظ کیفیت هم رقابت‌ها بسیار سطح بالا بود.

سرمربی تیم خاتون درخصوص سطح دیگر تیم‌های حاضر در لیگ عنوان کرد: تیم‌ها همه قدرتمند بودند و بازیکنان خوبی را کسب کرده بودند و خوشحالم در این میان، ما توانستیم به هشتمین عنوان قهرمانی خود دست پیدا کنیم.

او در واکنش به کسب جواز حضور تیم خاتون در جام باشگاه‌های آسیا، خاطرنشان کرد: این تورنمنت یک دوره‌ ایست که هم تیم‌ها غرب و هم شرق آسیا در آن شرکت کرده‌اند و تمام تلاش ما آن است که اسم بم و ایران را در آن بازی‌ها سربلند کنیم.

جعفری با بیان اینکه با برنامه‌ریزی به استقبال این مسابقات می‌رود، عنوان کرد: تصمیم بر آن است تا تیم خود را برای حضور موفق و قدرتمند در بالاترین سطح رقابت فوتبال زنان در باشگاه‌های آسیا تقویت کنیم و احتمالاً بازیکنانی را به خدمت بگیریم.

1377