مرضیه جعفری: انگیزه بیشتری نسبت به سپاهان داشتیم

مرضیه جعفری: انگیزه بیشتری نسبت به سپاهان داشتیم

پایگاه خبری فوتبالی- سرمربی خاتون بم پس از پیروزی تیمش مقابل سپاهان، از انجام یک بازی تمام فنی از سوی دو تیم رضایت داشت.

به گزارش فوتبالی، در هفته بیستم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال بانوان، خاتون بم در ورزشگاه نقش جهان با نتیجه 3 بر صفر از سد سپاهان گذشت و تا حدود زیادی به جام قهرمانی نزدیک شد.

مرضیه جعفری در کنفرانس خبری پس از این دیدار اظهار کرد: بازی امروز، بازی بسیار خوبی بود و سپاهان همیشه یک تیم جاندار و خوب است و امسال از کادرفنی بسیار خوبی هم بهره می‌برد و به خوبی از طرف باشگاه حمایت می‌شود تا این تیم با اخلاق و با شخصیت ساخته شده.

سرمربی خاتون بم با تحسین رقیب، خاطرنشان کرد: همیشه فوتبالی که از سپاهان دیده‌ام، کاملاً فنی بوده و مشخص است این تیم با برنامه بازی می‌کند. هم بازی رفت و برگشت دو بازی بسیار قشنگی مقابل این تیم داشتیم.

او انگیزه را عامل قدرت تیمش دانست و گفت: برای رسیدن به قهرمانی باید در این دیدار پیروز می‌شدیم و قاعدتاً ما انگیزه بیشتری نسبت به حریف در این بازی داشتیم اما می‌دانستیم که سپاهان امسال خیلی خوب بازی می‌کند و کار سختی درپیش داریم.

جعفری درخصوص گلزنی دوباره زهرا قنبری در لیگ نیز بیان کرد: او مهاجمی است که همیشه بوی گل می‌دهد و به داشتن چنین بازیکنی در کنار دیگر بازیکنانم می‌بالم. خوشحالم که در این فصل هم خانم گل می‌شود.

سرمربی تیم خاتون در رابطه با نقش هواداران یک تیم بر عملکرد آن، تصریح کرد: یک سری هوادار داریم که همیشه با تیم هستند. البته این تعداد هوادار به شکل خودجوش همراه ما آمدند که تا دم ورزشگاه ما را تشویق کنند و فکر نمی‌کردیم اجازه ورود پیدا کنند.

وی در ادامه افزود: خداراشکر که توانستیم جواب این تلاش‌ها را آن هم در این شرایط سخت بدیهم و درکل معتقدم هوادار همیشه نقش پررنگی در پیروزی هر تیمی دارند.

جعفری با ابراز رضایت از جریان بازی، عنوان کرد: این بازی هیچ تنشی نداشت و دو تیم فقط فوتبال بازی می‌کردند. خیلی خوشحال بودم که دو تیم با وجود اینکه برای نتیجه می‌جنگیدند اما رفاقت را فراموش نمی‌کردند.

سرمربی تیم خاتون درخصوص سطح لیگ جاری نیز متذکر شد: از لحاظ کیفی سطح لیگ فارغ از نتایج بازی‌ها بسیار بالاتر رفته بود. اما از این لحاظ که لیگ طولانی‌تر شده احساس می‌کنم که رقابت‌های امسال فرسایشی شده بود.

او ادامه داد: فرسایشی بودن لیگ به ضرر تیم‌های بالای جدول بود یعنی تیم ما، سپاهان و سیرجان تیم‌هایی هستند که با برنامه وارد می‌شوند و به مرور حتی بازیکن‌ها هم خسته می‌شوند.

جعفری مقصری برای این قضیه نتراشید و اظهار کرد: بازیکن باید در طول یک بازه زمانی لیگ را شروع کند و به پایان برساند. البته مقصر سازمان لیگ نیست این اتفاق به دلیل شرایط تیم ملی افتاد و امیدوارم با برنامه ریزی بهتر لیگ آینده هم بهتر برگزار شود.

1377