مرضیه جعفری سرمربی خاتون بم: ارتفاع محل بازی برای نماینده بوتان مثل دوپینگ بود

مرضیه جعفری سرمربی خاتون بم: ارتفاع محل بازی برای نماینده بوتان مثل دوپینگ بود

پایگاه خبری فوتبالی- روز گذشته تیم فوتبال خاتون بم نماینده ایران در مقدماتی لیگ قهرمانان زنان آسیا مقابل نماینده بوتان قرار گرفت و توانست این تیم را با نتیجه دو بر یک شکست دهد.

به گزارش فوتبالی،روز گذشته تیم فوتبال خاتون بم نماینده ایران در مقدماتی لیگ قهرمانان زنان آسیا مقابل نماینده بوتان قرار گرفت و توانست این تیم را با نتیجه دو بر یک شکست دهد. مرضیه جعفری در گفت و گویی با فوتبالی درباره این دیدار توضیح داد.

جعفری درباره این مسابقه گفت: برخلاف تصوری که همه نسبت به تیم بوتان داشتند تیم خیلی خوبی بود فقط کمی دفاع آن ها ضعف داشت. حتی از لحاظ قدرت بدنی بسیار قدرت بدنی بالایی داشتند به طوری که گرائیلی که بازیکن قدرتمند ما است بعد از بازی به من گفت بوتانی ها خیلی قدرت بدنی خوبی داشتند و باورم نمی شد که انقدر خوب باشند. ما هم در این بازی نگین زندی را نداشتیم و اگر حساب کنید از تیم پارسال چند بازیکن را نداشتیم و دیروز نبود ملیکا محمدی به خوبی مشخص بود. همچنین با توجه به ارتفاعی که اینجا داشت، بچه ها از یک جایی به بعد کم آوردند و بعد از بازی دو قلوهای همه آن ها گرفته بود و واقعا این ارتفاع برای تیم بوتانی دوپینگ محسوب می شد. در کل بازی بازی خوبی بود اما اگر ما از موقعیت هایمان بهتر استفاده کرده بودیم یا در این ارتفاع نبودیم راحت تر بازی می کردیم و می توانستیم به این تیم بیشتر گل بزنیم. به نظرم داور هم خوب نبود و خیلی به نفع بوتان گرفت. من با توجه به اینکه برخی بازیکنان را نداشتم می گویم تیمم خوب بازی کرد.

مرضیه جعفری در مورد حریف بعدی خاتون گفت: در مورد بازی با تیم هنگ کنگ مربی آن ها که صحبت کرد گفت یک بازیکن از آمریکا و یک لژیونر آسیایی گرفته اند و شاکله تیمشان هم همان بازیکنان ملی هستند. من شنیده ام که در رده نوجوانان تیم ملی ما و هنگ کنگ چند سال پیش و زمانی که نگین زندی نوجوانان بازی می کرده با هم رو به رو شده اند و هنگ کنگ شش گل به ما زده است. بیشتر بازیکنان تیم باشگاهی هنگ کنگ از همان بازیکنان است. فوتبالی که از این تیم در فیلم ها دیده ام بازیکنان خوش استایل و تیم خوبی دارند و حالا باید بازی آن ها را در روز چهارشنبه با بوتان از نزدیک تماشا کنم.

جعفری در پایان گفت: چیزی که دیده شد این بود که ما در هر دوره ای که حاضر می شویم گل می زنیم و ترسو بازی نمی کنیم و در لاک دفاعی فرو نمی رویم و این واقعا برای من خیلی با ارزش است.
خوشحالم که تیممان روند رو به رشدی دارد و می دانم که مردم ایران دعایشان پشت تیم ما است. خیلی پیام های محبت آمیزی برای من ارسال شد و خوشحالم که اینقدر مردم پیگیر هستند و می خواهند نتیجه بگیریم. امیدوارم ما هم بتوانیم دل مردم را شاد کنیم و نماینده شایسته ای باشیم.

۶۰۰۱