سوال روز؛ چرا قرارداد کاوه رضایی رسمی نشده است؟

سوال روز؛ چرا قرارداد کاوه رضایی رسمی نشده است؟

پایگاه خبری فوتبالی- دلیل اینکه هنوز قرارداد کاوه رضایی به صورت رسمی امضا نشده چیست؟

به گزارش فوتبالی، در شرایطی که دیروز قرارداد محمد محبی و مهدی قایدی با استقلال رسمی شد، هنوز خبری از عکس یادگاری کاوه رضایی با پیراهن این تیم نشده است. بازیکنی که علیرغم شرکت در تمرین تیمش، سوژه شایعه‌های مختلفی شده و حتی این شایعه درباره او مطرح شده که ممکن است از استقلال جدا شود.

امروز فرشید سمیعی سخنگوی باشگاه استقلال، در یک مصاحبه تلویزیونی، آخرین وضعیت کاوه رضایی را اینگونه توضیح داد:" یک مسئله خانوادگی وجود دارد که به زودی حل خواهد شد. او از ابتدا نیز این مشکل را مطرح کرده بود و اینگونه نیست که بعد از عقد قرار داد این موضوع را اعلام کرده باشد. ما نیز به او گفتیم که نهایت همکاری را خواهیم کرد ولی تا یک زمان خاصی. ایشان نیز به ما قول داد که تا آن زمان، این مشکل حل شود و بتواند تمام و کمال در خدمت باشگاه استقلال باشد."

بر اساس شنیده‌های فوتبالی، مشکل کاوه رضایی، بحث نقل مکان او از بلژیک به ایران است. فرنوش شیخی همسر کاوه رضایی، عضو تیم والیبال باشگاه شارلوای بلژیک است و طبیعتا او پروسه راحتی برای بازگشت به ایران و زندگی کنار همسرش نخواهد داشت.

مورد دیگری که به نظر می‌رسد کاوه رضایی را برای رسمی کردن قراردادش با استقلال مردد کرده باشد، ترافیک خط حمله این تیم است و در حال حاضر به جز او، سجاد شهباززاده، ارسلان مطهری، پیمان بابایی، آرمان رمضانی، کوین یامگا و مهدی قایدی و محمد محبی و حتی رضا میرزایی بازیکنانی هستند که امکان بازی به عنوان مهاجم را دارند.

حالا باید منتظر ماند و دید که چه زمانی تکلیف کاوه رضایی و استقلال، به صورت قطعی مشخص خواهد شد.

6621