ساعات شلوغی کاوه رضایی

ساعات شلوغی کاوه رضایی

پایگاه خبری فوتبالی- سرنوشت مهاجم غیررسمی! استقلال، سوژه گمانه‌زنی‌های متفاوتی شده است.

به گزارش فوتبالی، کاوه رضایی 24 ساعت خبرساز و جنجالی را پشت سر گذاشته چرا که گفته می‌شود بعد از منتفی شدن حضور او در استقلال، این بازیکن تصمیم گرفته راهی پرسپولیس شود.

درباره این بازیکن، هر رسانه روایت خاص خود را دارد. یکی می‌گوید خود کاوه برای پرسپولیسی‌ها پیغام فرستاده که حاضر است پیراهن این تیم را بپوشد و رسانه دیگری مدعی شده که نباید ماجرای رضایی و پرسپولیس را چندان جدی گرفت چرا که قرمزها به دنبال شیخ دیاباته هستند و جذب او را به گرفتن کاوه ترجیح می‌دهند.

این وسط درباره  اختلاف مالی پرسپولیس با کاوه رضایی هم خبرهایی منتشر شده است. طبق ادعای یک روزنامه غیرورزشی، کاوه با استقلال قرارداد 20 میلیاردی بسته که 8 میلیارد آن را دریافت کرده و اگر قرار به جدایی او از استقلال باشد، باید این پول را به این باشگاهش پس بدهد. از طرف دیگر پرسپولیس هم حاضر نیست بیشتر از 12 میلیارد تومان به این بازیکن بدهد.

نکته دیگر اینکه بر اساس اطلاعات خبرنگار فوتبالی، مشکلات اداری کاوه در بلژیک که باعث شده قرارداد او با استقلال تا امروز رسمی نشود، کماکان پابرجاست و تا زمانی که این مشکل حل نشود، نه تنها استقلال بلکه هیچ تیم دیگری قادر به ثبت قرارداد بصورت قانونی با این بازیکن نخواهد بود.

1984