کاوه رضایی و استقلال؛ عملیات غیر ممکن؟

کاوه رضایی و استقلال؛ عملیات غیر ممکن؟

پایگاه خبری فوتبالی - بنظر می رسد مدیران استقلال قید بازگرداندن کاوه رضایی از تراکتور را زده‌اند و احتمال حضور او در جمع آبی‌ها روز به روز ضعیف‌تر می‌شود.

به گزارش فوتبالی، قطعا به خاطر دارید که کاوه رضایی در ابتدای فصل به علت پر بودن فهرست استقلال، طی توافقی با باشگاه تراکتور، راهی تبریز شد. طی توافقی که در آن مقطع بین دو باشگاه صورت گرفت، رضایی می‌توانست با استناد به بند فسخی که در قرارداد او گنجانده شده ، در نیم فصل به جمع آبی‌ها بازگردد منتهی بنظر می‌رسد مدیران استقلال که در ابتدای فصل به رضایی پیش‌پرداخت هم داشته‌اند، برنامه‌ای برای بازگرداندن او ندارند.

طبق اطلاعاتی که به خبرنگار فوتبالی رسیده، مدیران استقلال به سه دلیل قصد همکاری با کاوه رضایی را ندارند که اولین و مهم‌ترین آنها فرم کنونی کاوه رضایی است و آبی‌ها عقیده دارند که مهاجم تراکتور با دوران اوجش فاصله دارد.

 دومین دلیل این است که استقلال همین الان هم مهاجمانی با سبک بازی نزدیک به کاوه رضایی را در اختیار دارد و در انتها اینکه ساپینتو تا این لحظه درخواستی برای بازگرداندن کاوه به مدیران استقلال نداده است.

با این حساب می توان گفت بازگشت کاوه رضایی به استقلال، بیشتر به یک عملیات غیرممکن شباهت دارد. همچنین شایعاتی نیز به گوش می‌رسد مبنی بر اینکه رضایی پس از پایان این فصل قصد دارد به بلژیک بازگردد تا فوتبال خود را در آنجا به پایان رساند.

۷۷۶۸