واکنش ستاره منچسترسیتی به تمایل بارسلونا به هافبک پرتغالی

واکنش ستاره منچسترسیتی به تمایل بارسلونا به هافبک پرتغالی

پایگاه خبری فوتبالی - کوین دی بروینه ستاره منچسترسیتی به تمایل بارسلونا به خرید برناردو سیلوا ستاره پرتغالی این تیم واکنش نشان داد.

به گزارش فوتبالی، دی بروینه و برناردو از سال 2017 در ورزشگاه اتحاد کنار هم هستند. ژاوی و لاپورتا سخت در تلاش هستند تا با خرید برناردو، خط هافبک خود را تقویت کنند. پپ گواردیولا اخیرا گفته است که دوست دارد سیلوا بماند اما در ادامه بیان کرد:"نمی دانم چه اتفاقی رخ خواهد داد."

سیلوا 28 ساله مجموعا 251 بازی در پیراهن سیتی داشته که 48 گل و 50 پاس گل به نام خود ثبت کرده است.  برناردو در پیروزی سیتی مقابل بورنموث در روز شنبه از روی نیمکت وارد زمین شد که با استقبال خوبی از جانب هواداران مواجه شد. دی بروینه در مورد علاقه هواداران به برناردو گفت:" خودش خبر دارد و می داند که هواداران خیلی دوستش دارند. تا جایی که من می توانم تصور کنم، فکر می کنم که در این جا خواهد بود و به همین خاطر جایی برای نگرانی نیست. صرفنظر از هر اتفاقی، او بازیکن بزرگی برای ماست و امیدوارم که امسال هم با ما باشد."

بازی بعدی سیتی در مقابل نیوکاسل خواهد بود. بارسلونا کمتر از سه هفته تا پایان نقل و انتقالات تابستانی فرصت دارد تا ترکیبش را تقویت کند. برناردو گزینه اصلی انها در صورت جدایی دی یونگ خواهد بود.

4125