توییت همسر هافبک رئال مادرید علیه لیست توپ طلا

توییت همسر هافبک رئال مادرید علیه لیست توپ طلا

پایگاه خبری فوتبالی - فرانس فوتبال لیست 30 نفره نامزدهای توپ طلای 2022 را اعلام کرد.

به گزارش فوتبالی، رئال مادرید با شش نماینده در کنار منچسترسیتی و لیورپول رکورد داران تعداد بازیکن در میان نامزدها بودند. در حقیقت کورتوا ، وینیسیوس، کاسمیرو، مودریچ، بنزما و رودیگر (که به تازگی از چلسی خریده شده) نمایندگان رئال در لیست نامزدهای توپ طلا هستند اما به نظر می رسد که برخی معتقدند که یک رئالی دیگر یعنی فدریکو والورده هم می توانسته در لیست قرار بگیرد.

مینا بونینو همسر فدریکو والورده هافبک اروگوئه ای رئال مادرید به شدت فوتبالی است. در حقیقت او پیش از آشنا شدن با فده، در حوزه خبرنگاری در آرژانتین مشغول به کار بوده است. پس از اعلام لیست نهایی توپ طلا، مینا بونینو در پیامی توییتری دلخوری خود را نشان داد و نوشت:" باید خیلی صبوری به خرج بدهم تا توییت نکنم."

فدریکو والورده در فینال لیگ قهرمانان اروپای فصل گذشته پاس گل قهرمانی رئال را به وینیسیوس جونیور در بازی مقابل لیورپول داد. این بازیکن حالا باید تلاش کند تا در سالهای آینده در لیست قرار بگیرد. البته شاخص ترین غایب لیست توپ طلای امسال، لیونل مسی برنده هفت دوره این جایزه بود که کلا در میان 30 نفر برتر جای نگرفت و قطعا شانسی برای بردن توپ طلای هشتم خود ندارد.

4125