خرید جدید رئال مادرید و تکرار رکوردی ویژه با دومین قهرمانی پیاپی

خرید جدید رئال مادرید و تکرار رکوردی ویژه با دومین قهرمانی پیاپی

پایگاه خبری فوتبالی - آنتونیو رودیگر، مدافع آلمانی که در این تابستان از چلسی راهی رئال مادرید شده است و خرید جدید مادریدی ها به حساب می آید، اکنون به همراه رئال مادرید قهرمان سوپرجام اروپا شد.

به گزارش فوتبالی، البته آنتونیو رودیگر در این بازی در ترکیب ثابت رئال مادرید نبود و تنها دقایق پایانی بازی را به عنوان یار تعویضی وارد میدان شد. رودیگر اکنون با این قهرمانی برای دومین بار پیاپی قهرمان سوپرجام اروپا شده است. او سال گذشته به همراه چلسی مقابل ویارئال در سوپرجام اروپا حاضر شده بود و به همراه چلسی موفق شد قهرمان این جام شود. اکنون به همراه رئال مادرید در سوپرجام اروپا شرکت کرد و باز هم قهرمان شد.

به جز رودیگر، تنها تونی کروس موفق به انجام این کار شده بود. او در سال 2013 به همراه بایرن مونیخ قهرمان سوپرجام اروپا شد و پس از آن به همراه رئال مادرید در سال 2014 قهرمان سوپرجام اروپا شد.

در واقع قهرمانی در سوپرجام اروپا به همراه دو تیم مختلف در دو سال پیاپی رکوردی است که تنها رودیگر و کروس توانسته اند به آن برسند. سایر بازیکنان رئال مادرید که در سال 2016 و 2017 در رئال مادرید حضور داشته اند، در این جام دو بار پیاپی قهرمان شده اند.

1470