عکس؛ خوشحالی شدید هافبک رئال مادرید که معمولاً خونسرد است

عکس؛ خوشحالی شدید هافبک رئال مادرید که معمولاً خونسرد است

پایگاه خبری فوتبالی - رئال مادرید به شکل غیرمنتظره ای توانست منچسترسیتی را از لیگ قهرمانان اروپا حذف کند.

به گزارش فوتبالی، شکست سنگین رئال مادرید مقابل منچسترسیتی در فصل گذشته و تفاوت قدرت دو تیم به خصوص از نظر مهره و نفرات باعث شده بود تا کمتر کسی روی صعود رئال به جمع چهار تیم برتر اروپا امید داشته باشد.

رئال مادرید در ضربات پنالتی در مقابل منچسترسیتی با نتیجه چهار بر سه پیروز شد آن هم در حالی که بازی در 120 دقیقه با تساوی یک بر یک به اتمام رسیده بود.

بعد از آن که رودیگر پنالتی پنجم رئالی ها را به گل تبدیل کرد، (مودریچ پنالتی خود را خراب کرده بود) تونی کروس به شکلی هیجانی به سمتش رفت. در حقیقت کروس معمولا بازیکنی آرام و خونسرد به شمار می رود و به همین خاطر واکنش هیجانی او به این پیروزی در شبکه های اجتماعی حسابی وایرال شد و مورد توجه قرار گرفت.

کروس که معمولا در جشن های تیمی رئالی ها شرکت نمی کند و حتی از قهرمانی های تیم چندان ذوق نمی کند، این بار به شکل هیجان زده ای به سوی آنتونیو رودیگر رفت و هموطنش را در آغوش گرفت.

کروس حالا این فرصت را دارد تا به دومین بازیکن تاریخ فوتبال (پس از پاکو خنتو) تبدیل شود که شش قهرمانی اروپا را کسب می کند. بازیکنانی نظیر کارواخال، ناچو و مودریچ نیز شرایط مشابهی دارند. کروس یک بار در بایرن و چهار بار در رئال قهرمان اروپا شده در حالی که سه نفر دیگر، همه قهرمانی هایشان با پیراهن رئال مادرید بوده است. 

4125