قانون ویژه‌ای که در سوپرجام اروپا اجرا می‌شود

قانون ویژه‌ای که در سوپرجام اروپا اجرا می‌شود

پایگاه خبری فوتبالی - در دیدار رئال مادرید مقابل آتالانتا که قرار است فرداشب برگزار شود، پس از پایان 90 دقیقه به همراه وقت های تلف شده، وقت اضافه ای در کار نخواهد بود.

به گزارش فوتبالی ، رئال مادرید و آتالانتا قرار است که در ورشو لهستان در دیدار فینال سوپرجام اروپا 2024 فردا شب (چهارشنبه 24 مرداد ماه) از ساعت 22:30 به وقت ایران به مصاف هم بروند و باید دید که در این بازی چه اتفاقاتی رخ می دهد و در نهایت کدام تیم موفق می شود که جام قهرمانی را بالای سر ببرد. در این بازی یک قانون ویژه حاکم است و آن هم این است که وقت اضافه ای در کار نخواهد بود.

در حقیقت اگر هر دو تیم در پایان نود دقیقه و با سپری شدن وقت های تلف شده به نتیجه تساوی دست پیدا کنند، بازی به شکل مستقیم به ضربات پنالتی می رود و دیگر 120 دقیقه در کار نخواهد بود.

در فینال سوپرجام انگلیس هم این قانون اجرایی می شود اما در فینال سوپرجام اروپا به این شکل نبوده که همه ساله این قانون اجرا شود اما حالا در این فصل قرار است که این قانون در فینال سوپرجام اروپا نیز اجرا شود تا بازیکنان در صورت تساوی، پنالتی بزنند و بیش از این خسته نشوند چرا که در این تابستان رقابت های یورو 2024 برگزار شده و شروع فصل جدید هم نزدیک است.

1470