چرا محرومیت هافبک رئال مادرید از بازی برگشت با آتالانتا لغو نمی‌شود؟

چرا محرومیت هافبک رئال مادرید از بازی برگشت با آتالانتا لغو نمی‌شود؟

پایگاه خبری فوتبالی - خبری بد برای زین الدین زیدان و کاسمیرو. هافبک برزیلی قطعا بازی برگشت مقابل آتالانتا را به خاطر سه کارته شدن و محرومیت از دست می دهد. با وجود آن که رئال مادرید در ابتدا می خواست برای لغو کارت زرد کاسمیرو در بازی رفت در برگامو درخواست فرجام خواهی بدهد (توبیاس استیلر داور آلمانی بازی به علت برخوردی جزئی با دووان زاپاتا در دقیقه 23 به او کارت زرد نشان داد) اما قوانین انضباطی یوفا در این زمینه کاملا شفاف است. در بند 9 آمده است:" تصمیم هایی که توسط داور درون زمین گرفته می شوند، قطعی هستند و توسط کمیته انضباطی یوفا مورد بازبینی قرار نمی گیرند." در حقیقت فقط در صورتی این موارد بررسی می شوند که هویت بازیکنی که کارت زرد یا قرمز گرفته، اشتباهی نوشته شده باشند. 

به گزارش فوتبالی، کاسمیرو در این فصل از لیگ قهرمانانان اروپا، در بازی هفته دوم مرحله گروهی مقابل گلادباخ و بازی هفته سوم مقابل اینتر کارت زرد گرفته اما بعد از آن در سه بازی دیگر در مقابل کارت زرد گرفتن مقاومت کرد تا این که در زمین آتالانتا کارت زرد گرفت و بازی برگشت رئال مقابل تیم ایتالیایی در ورزشگاه دی استفانو را از دست داد.

مشکل زیدان و رئال مادرید این است که کاسمیرو ذخیره مطمئنی ندارد. زیزو به گزینه های متفاوتی فکر می کند اما هیچ کدام به اندازه بازیکن برزیلی نمی توانند مطمئن باشند. یکی از گزینه ها کروس است که البته قابلیت دفاعی کاسمیرو را ندارد. از سویی فدریکو والورده نیز در صورت بازگشت از مصدومیت می تواند در بازی برگشت یک هشتم نهایی چمپیونزلیگ بازی کند.

4125