جدیدترین اخبار کوتاه از باشگاه یوونتوس

جدیدترین اخبار کوتاه از باشگاه یوونتوس

پایگاه خبری فوتبالی - یوونتوسی‌ها هم‌چنان تمرینات خود را در آمریکا دنبال می‌کنند و آخرین بازی آن‌ها هم صبح امروز با تیم رئال مادرید اسپانیا بود.

به گزارش فوتبالی، در ادامه مهم‌ترین اخبار یوونتوس را بررسی خواهیم کرد.

دنیلو:

بازی در برابر رئال هیجان‌انگیز بود. هدف ما در فصل این است که برنده شویم و افتخارات جدیدی به دست بیاوریم.

پوگبا:

به گزارش اسکای اسپورت، مذاکراتی که پل پوگبا باید در لیون انجام دهد، ممکن است به اوایل هفته آینده موکول شود. بنابراین، هنوز باید منتظر بمانیم تا متوجه شویم شرایط بازیکن فرانسوی چگونه است و احتمالا چه زمانی بازگشت او انجام می‌شود.

ربیو:

به گزارش اسکای اسپورت، آدرین رابیو در صورت پیشنهاد قانع کننده ممکن است یوونتوس را ترک کند.

دل‌پیرو در مورد دی‌ماریا:

فکر می‌کنم او خرید فوق‌العاده‌ای برای یوونتوس است. او مردی است که ویژگی‌هایی باورنکردنی دارد. او بسیار مؤثر است و چیزی است که من دوست دارم. او یک هدف به تنهایی نیست. او شخصیت بزرگی دارد. او فوق‌العاده مهم و باشکوه است. گذشته فوق‌العاده‌ای هم به عنوان تجربه و هم به عنوان جام‌های مختلفی که برده، دارد. این یک نمایه برتر است و خرید بهتری برای یوونتوس وجود ندارد. برای او آرزوی موفقیت می‌کنم.

جورجینیو در مورد کولیبالی:

جورجینیو، هافبک چلسی، در مصاحبه با اسکای، درباره ورود کالیدو کولیبالی به لندن گفت: من فکر می‌کنم کولیبالی خرید بسیار مثبتی برای باشگاه بود. او فقط یک بازیکن قوی نیست، همه ما این را می‌دانیم، اما او نه تنها در این زمینه به ما کمک خواهد کرد. در زمین و هم‌چنین در رختکن. او به ما کمک خواهد کرد که او چه کسی است. او پیشنهادات دیگری به خصوص از یوونتوس داشت ولی من با او تماس گرفتم که پیش ما بیاید.

خبرنگار مدیاست:

الگری سال گذشته ناامیدی را تجربه کرد، شکست‌های مختلف او را از جنگیدن برای پیروزی باز داشت. امسال دیگر الگری هیچ بهانه‌ای برای عدم موفقیت ندارد.

آرتور ملو:

ماجراجویی آرتور ملو در یوونتوس به پایان خودش نزدیک می‌شود. هافبکی که در عملیاتی که میرالم پیانیچ را به بارسلونا آورد، وارد تورین شد، آن‌قدر جزو برنامه‌های این تیم نیست که الگری هفته‌ها پیش این موضوع را به اطلاع وی رساند.

ورنر:

تیمو ورنر، متولد 1996 چلسی و مهاجم ملی‌پوش آلمان، هم‌چنان یکی از اهداف یوونتوس برای تقویت خط حمله است. به گزارش یورو اسپورت، در ساعات اخیر این احتمال وجود دارد که این بازیکن برای یک فصل با فرمول قرضی به تورین برود. چلسی در واقع نمی‌خواهد مالکیت ورنر را که 60 میلیون یورو پرداخت کرده است بفروشد، در حالی که آن‌ها می‌توانند او را در باشگاه دیگری قرص دهند تا به او فرصت راه‌اندازی مجدد بدهند.

میلینکوویچ:

یوونتوس و اینتر میلنکوویچ را دوست دارند، اما فیورنتینا منتظر پاسخ به پیشنهاد تمدید سه ساله در هفته آینده است. در چند ساعت گذشته، علاقه تاتنهام به مدافع صربستانی نیز وجود دارد. یوونتوس او را در صورت جدایی روگانی، خریداری می‌کند.

فابین رویز:

یوونتوس آماده است تا برای فابین رویز، هافبک متولد 1996 تیم ملی اسپانیا، با تیم ناپولی مذاکره کند. طبق گزارش لاریپابلیکا، باشگاه یوونتوس پس از مصدومیت پوگبا، مایل به خرید یک هافبک دیگر است. فابیان رویز که قراردادش با ناپلی ها در ژوئن 2023 به پایان می‌رسد، به نظر نمی‌رسد تمایلی به تمدید داشته باشد، بنابراین به شایعات در مورد آینده او دامن می‌زند.

9404