بررسی شرایط بازیکنان یوونتوس در انتقالات و آخرین خبرها از بانوی‌پیر

بررسی شرایط بازیکنان یوونتوس در انتقالات و آخرین خبرها از بانوی‌پیر

پایگاه خبری فوتبالی - یوونتوسی‌ها تمرینات فشرده خود را در آمریکا دنبال می‌کنند و بعد از پیروزی 2‐0 مقابل چیواس، حالا برای دیدار مقابل بارسلونا آماده می‌شوند و این در حالی است که پوگبا با مصدومیتی روبه‌رو شده و ممکن است به دیدار مقابل بارسلوناو حتی مسابقات هفته‌های ابتدایی سری آ هم نرسد.

به گزارش فوتبالی و به نقل از رسانه‌های ایتالیایی، در این قسمت آخرین وضعیت بازیکنان و شرایط تیم یوونتوس ایتالیا را مرور می‌کنیم.

موراتا:

الگری هم‌چنان پیگیر وضعیت موراتا می‌باشد و او را گزینه‌ای مناسب برای بازی در پست وینگر و مهاجم دوم می‌داند. یوونتوس جذب قرضی این بازیکن را مد نظر قرار داده ولی اتلیتکو مادرید تا این لحظه موافقت نکرده است.

پاردس - ربیو:

یوونتوس از ایده معاوضه ربیو و پاردس استقبال می‌کند ولی پاریسی‌ها هنوز نظر خود را برای این جابه‌جایی اعلام نکرده‌اند.

بازی‌های یوونتوس:

یوونتوس در ادامه تور آمریکا در ابتدا چهارشنبه ساعت 5 صبح به وقت تهران با تیم بارسلونا بازی خواهد کرد و سپس در تاریخ یکشنبه، 9 مرداد 1401 ساعت 6:30 به وقت تهران به مصاف تیم رئال مادرید خواهد رفت.

آرتور:

یوونتوس به آرتور اعلام کرده که در پروژه الگری جایی ندارد و حالا او باید به زودی تیم بعدی خود را معرفی کند.

مک کنی:

دو پیشنهاد مناسب برای مک کنی از لیگ برتر انگلیس دریافت شده ولی الگری اعلام کرده برای فصل بعد به این بازیکن نیاز دارد و او فروشی نیست.

دروازه‌بان:

توتو یووه اخیرا مدعی شده که مدیران یوونتوس در اندیشه جذب یک دروازه‌بان جدید برای فصول آینده و دوران بعد از شزنی هستند و این ماموریت و بررسی گزینه‌های مورد نظر را از هم اکنون آغاز کرده‌اند.

سوپرلیگ:

مدیاست اعلام کرد سران سه باشگاه یوونتوس، بارسلونا و رئال مادرید یک بار دیگر برای پی‌گیری وضعیت سوپرلیگ ترتیب جلسه خواهند داد تا وضعیت نهایی این پروژه را بررسی کنند.

گسترش هواداری:

لاستمپا در شماره اخیر خود نوشت: "کروبینی و اریوابنه در تدارک یک بازاریابی گسترده در آسیای شرقی می‌باشند تا بتوانند هواداران یوونتوس در آن منطقه را افزایش دهند."

9404