اولین مصاحبه دی‌ماریا پس از پیوستن به یوونتوس: همه عناوین را می‌خواهم!

اولین مصاحبه دی‌ماریا پس از پیوستن به یوونتوس: همه عناوین را می‌خواهم!

پايگاه خبری فوتبالی - وینگر ملی‌پوش و آرژانتینی جدید بیانکونری بعد از امضای قرارداد با این باشگاه ایتالیایی با خبرنگاران رسانه‌ها گفت‌وگو کرد.

به گزارش فوتبالی و به نقل از رسانه‌های ایتالیایی، سرانجام پس از کش و قوس‌های فراوان، آنخل دی‌ماریا، وینگر تیم ملی فوتبال آرژانتین و ستاره جدید خط حمله باشگاه یوونتوس ایتالیا قرارداد رسمی خود را با بانوی پیر ایتالیا امضا کرد و حالا او برای فصل بعد در اختیار ماسیمیلیانو الگری قرار دارد. دی‌ماریا بعد از امضای قرارداد با تیم یوونتوس در مصاحبه‌ای با خبرنگاران رسانه‌ها شرکت کرد که صحبت‌های وینگر آرژانتینی جدید یوونتوس را در ادامه می‌خوانید:

"از همه هواداران برای این استقبال کم‌نظیر بسیار متشکرم. این یک مرحله جدید برای من است و من بسیار خوشحالم؛ ما همگی خوشحال هستیم."

چرا شماره 22 را انتخاب می‌کنید؟

"این شماره را انتخاب کردم چون با رئال مادرید همین شماره را پوشیدم و من را به یاد قهرمانی در رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا می‌اندازد. یوونتوس هم می‌خواهد دوباره قهرمانی در این مسابقات را به دست آورد؛ روز بیست و دوم، روز تولد دخترم است و سیاه و سفید، رنگ های مورد علاقه همسرم هستند." 

دی‌ماریا افزود: "خوشحالم که این جا در این باشگاه فوق‌العاده هستم؛ تا آخر با هم هستیم."


اهداف شما؟

"هدف من این است که از خودم سبقت بگیرم، بتوانم از محدودیت‌هایم فراتر بروم و پیشرفت کنم. من می‌خواهم به تلاش و دادن پاس گل، گلزنی و کسب عناوین ادامه دهم. این جا در یوونتوس فرصت انجام همه این کارها را دارم."

یوونتوس برای شما چه معنایی دارد؟

"من در بهترین تیم‌های هر کشور بازی کرده‌ام؛ یوونتوس بهترین تیم در ایتالیاست. می‌دانم که آن‌ها سال گذشته لیگ و جام حذفی را نبرده‌اند. انگیزه اصلی برای آمدن به این جا این است که همه عناوین را با یوونتوس ببریم."

9404