غیبت پوگبا در بازی با بارسلونا/ مصدومیت و دوری یک‌ماهه ستاره فرانسوی یوونتوس

غیبت پوگبا در بازی با بارسلونا/ مصدومیت و دوری یک‌ماهه ستاره فرانسوی یوونتوس

پایگاه خبری فوتبالی - از باشگاه سرشناس و پر طرفدار تورینی در ایتالیا خبر می‌رسد که ستاره فرانسوی خط میانی بیانکونری که به تازگی از منچستر یونایتد به این تیم ایتالیایی بازگشته، با مشکل آسیب‌دیدگی نسبتا جدی مواجه شده است.

به گزارش فوتبالی و به نقل از رسانه‌های ایتالیایی، به دنبال ارائه گزارش کادر پزشکی باشگاه یوونتوس پيرامون وضعیت آسیب‌دیدگی پل پوگبا، ستاره ملی‌پوش و فرانسوی بیانکونری، مدیریت این باشگاه با انتشار بیانیه‌ای به صورت رسمی خبر از مصدومیت این هافبک با سابقه تیم خود داد.

اما آخرین خبرها از وضعیت مصدومیت پل پوگبا که توسط منابع مختلف به شرح زیر منتشر شده و تقریبا همگی آن‌ها از دوری حدودا یک ماهه ستاره فرانسوی از ترکیب بانوی پیر خبر می‌دهند؛ 

وب‌سایت رسمی باشگاه یوونتوس:

"باشگاه یوونتوس با انتشار بیانیه‌ای رسما اعلام کرد که پل پوگبا با اردوی این تیم به دالاس سفر نخواهد کرد و به همین دلیل، بازی با بارسلونا را از دست خواهد داد."

اسپورت ایتالیا:

"پوگبا در صورت تصمیم به عمل جراحی، حدود دو الی سه هفته از میادین مسابقات دور خواهد بود."

مومبلانو:

"پوگبا تصمیم گرفت این عمل را در آمریکا انجام دهد؛ سه شنبه یا چهارشنبه او عمل خواهد کرد. او ممکن است چهار هفته دور از میادین مسابقه و تمرین باشد."

توتو اسپورت:

"پوگبا تحت عمل جراحی قرار خواهد گرفت و حدود یک ماه از میادین مسابقات دور خواهد بود. بنابراین او بازی مقابل ساسولو و سمپدوریا را نیز از دست خواهد داد."

فابیانا دلا واله:

"در مورد آسیب دیدگی مینیسک پوگبا، این عمل اجتناب‌ناپذیر به نظر می‌رسد، زیرا خطر غیبت او برای دو ماه از میادین وجود دارد."

9404