اولین صحبت‌های پوگبا پس از بازگشت به یوونتوس: پیراهنم را پس گرفتم!

اولین صحبت‌های پوگبا پس از بازگشت به یوونتوس: پیراهنم را پس گرفتم!

پایگاه خبری فوتبالی - ستاره فرانسوی سابق شياطين سرخ که مجددا به بیانکونری بازگشته است، با رسانه این باشگاه ایتالیایی صحبت کرده است.

به گزارش فوتبالی و به نقل از رسانه رسمی باشگاه یوونتوس ایتالیا، پل پوگبا، هافبک تیم ملی فوتبال فرانسه و ستاره سابق خط میانی باشگاه منچستر یونایتد با اتمام قراردادش با تیم انگلیسی به باشگاه یوونتوس ایتالیا بازگشته است. این بازیکن بعد از این بازگشت به تورین، با رسانه رسمی و تلویزیون این باشگاه صحبت‌هایی را مطرح کرده است که در ادامه می‌خوانید:

"از بازگشت به یوونتوس احساس خیلی خوبی دارم؛ خیلی خوشحالم و مشتاق هستم که در این تیم بازی کنم. چرا پیشنهاد بازگشت را قبول کردم؟ من با مربی و هم‌تیمی‌های قبلی خود از جمله پائولو دیبالا، پاتریس اورا و خوان کوادرادو صحبت کردم و این تصمیم را گرفتم."

هافبک ملی‌پوش و فرانسوی جدید بانوی پیر در ادامه صحبت‌های خود گفت: "من با پاول ندود در تماس بودم و رئیس باشگاه نیز با من صحبت کرد. او قلب من را انتخاب کرد."

پل پوگبا در خصوص سوالی در ارتباط با این که پیراهن یوونتوس نشان دهنده چیست، گفت: "به معنای همه چیز! یوونتوس به من این فرصت را داد که پوگبا باشم؛ می‌خواهم شادی و احترامی که برای من قائل بودند را بازگردانم و می‌خواهم دوباره جام‌ها را به این جا بیاورم."

ستاره فرانسوی جدید خط میانی باشگاه یوونتوس ایتالیا در پایان صحبت‌های خود درباره شماره پیراهن خود و همچنین در پیامی برای هواداران بیانکونری گفت: "شماره 10 را که بعد از جدایی‌ام برای پائولو دیبالا گذاشته بودم، پس گرفتم. خوشحالم که بار دیگر این پیراهن را به تن می‌کنم. پیامی به هواداران؟ وقتشه! من برگشتم؛ خیلی خوشحالم. وقتی که اسکودتو و جام‌های دیگر را به خانه بیاوریم، خوشحال‌تر هم خواهم بود. فورتزا یووه! (زنده‌باد یوونتوس) فینو آلا فاین! (تا ابد زنده‌باد یوونتوس که شعارهای هواداران این تیم می‌باشد) هیچ چیز زیباتر از این نیست!"

9404