دو دلیلی که پوگبا را متقاعد به بازگشت به یوونتوس کرد

دو دلیلی که پوگبا را متقاعد به بازگشت به یوونتوس کرد

پایگاه خبری فوتبالی - تصمیم پل پوگبا برای پذیرش بازگشت به یوونتوس تحت تاثیر اعتماد کامل باشگاه به او قرار داشته و این بازیکن فرانسوی به زودی قرارداد رسمی خود را با تیم یوونتوس ایتالیا امضا خواهد کرد.

به گزارش فوتبالی و به نقل از رسانه‌های ایتالیایی، پل پوگبا، ملی‌پوش فرانسوی پس از این‌که تصمیم گرفت قرارداد خود را با منچستر یونایتد تمدید نکند، به یک دوره دیگر حضور در تورین نزدیک شده و علی‌رغم علاقه تیم دیگری که پاری‌سن‌ژرمن نام داشت، ظاهراً این بازیکن ترجیح داد به جای آن به یوونتوس بپیوندد.

اگر چه پاری‌سن‌ژرمن می‌توانست در جذب پل پوگبا از بانوی پیر پیشی بگیرد، اما به نظر می‌رسد که ستاره فرانسوی دلایل دیگری برای بازگشت به باشگاه سابقش در ایتالیا دارد. طبق گزارش خبرنگار ایل کوریره دلو اسپورت، دو دلیل اصلی برای تصمیم هافبک ملی‌پوش فرانسوی برای انتخاب یوونتوس وجود دارد:

اولین مورد اعتماد شدید باشگاه به او است زیرا یوونتوس می‌خواهد به پوگبا در داخل و خارج از زمین تکیه کند و او را به سنگ بنای پروژه خود تبدیل کند.

و یکی دیگر از دلایل تصمیم پل پوگبا برای بازگشت، هیجان شروع یک پروژه جدید پس از خروج پائولو دیبالا و جورجو کیلینی است. پس از کشمکش در منچستر یونایتد، به نظر می‌رسد که پل پوگبا مشتاق است ثابت کند که هنوز هم می‌تواند چهره مهمی در یک باشگاه بزرگ اروپایی باشد.

9404