حمایت پزشک سابق یوونتوس از پل پوگبا

حمایت پزشک سابق یوونتوس از پل پوگبا

پایگاه خبری فوتبالی - آندریا کاسارانو پزشک سابق باشگاه یوونتوس از اینکه پل پوگبا در چنین دردسری گیر افتاده بسیار ناراحت است. 

به گزارش فوتبالی، چند روز قبل یک خبر جهان فوتبال را در شوک فرو برد و آن هم مثبت شدن تست دوپینگ پل پوگبا برای مصرف هورمون تستسترون بود که برای افزایش قوای فیزیکی به کار گرفته می شود و البته در فوتبال استفاده از این هورمون ممنوع است. بعد از دیدار هفته اول یوونتوس مقابل اودینزه، که با پیروزی سه بر صفر بیانکونری به پایان رسید، از پوگبا تست دوپینگ گرفته شد و حالا بعد از مثبت در آمدن جواب آزمایشش، پوگبا تا اطلاع ثانوی از میادین ورزشی به دور خواهد بود. 

به نقل از فوتبال ایتالیا، کاسارانو به توتو یووه گفت: "من خیلی متاسفم. قبلا سابقه همکاری با پل را داشته ام. او همیشه یک انسان حرفه ای بود. حرف زدن راجع به جزئیات سخت است، اما می توانم با تمام قاطعیت بگویم که تاکنون هیچ بازیکنی را در طول 30 سال حضورم در دنیای فوتبال ندیده ام که دوست داشته باشد دوپینگ کند. هیچ بازیکنی از قصد دوپینگ نمی کند. تست هایی که بعد از بازی ها می گیرند، ممکن است اشتباه باشد و امیدوارم تست پوگبا نیز همینگونه شود. باید منتظر تست های بیشتر باشیم."

4416