افزایش امیدها به بازگشت سریع‌تر از موعد ستاره ملی‌پوش یوونتوس

افزایش امیدها به بازگشت سریع‌تر از موعد ستاره ملی‌پوش یوونتوس

پایگاه خبری فوتبالی - امیدواری‌ها برای بازگشت هر چه سریع‌تر و زودتر از موعد مقرر ستاره ملی‌پوش و ایتالیایی آسیب دیده از ناحیه رباط صلیبی بیانکونری افزایش یافته است.

به گزارش فوتبالی و به نقل از رسانه‌های ایتالیایی، فدریکو کیه‌زا، مهاجم تیم ملی فوتبال ایتالیا و باشگاه یوونتوس دو ماه بعد از آسیب دیدگی از ناحیه رباط صلیبی زانوی پای چپ خود، حالا بدون عصا راه رفتن را آغاز کرده است و به این ترتیب، شمارش معکوس برای تکمیل روند توان‌بخشی این بازیکن ملی‌پوش که اکنون حدود شش ماه تخمین زده می‌شود، آغاز شده است.

در تاریخ نهم ماه ژانویه گذشته، فدریکو کیه‌زا در مسابقه یوونتوس و آ اس رم در چهارچوب رقابت‌های لیگ سری آ ایتالیا دچار آسیب دیدگی از ناحیه رباط صلیبی زانوی پای چپ خود شد که دو هفته بعد، مجبور شد در بیمارستانی در کشور اتریش تحت عمل جراحی رباط صلیبی قرار بگیرد.

در ویدئویی که در بستر اینترنت و فضای مجازی در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده است، مهاجمی که با تیم ملی فوتبال ایتالیا در جام ملت‌های اروپای گذشته موفق به کسب عنوان قهرمانی اروپا شده بود، از پیشرفت روند بهبودی زانوی پای چپ خود خبر می‌دهد. این ستاره آتزوری و گلزن بیانکونری از طریق حساب رسمی خود در شبکه اجتماعی اینستاگرام چنین گفت: "دوباره راه افتادیم."

مقامات باشگاه یوونتوس در ابتدا روند به دست آوردن سلامتی و بهبودی کامل فدریکو کیه‌زا را حدود هفت الی هشت ماه تخمین زده بودند، زیرا مدیران و مسئولان باشگاه تورینی نمی‌خواهند این بازیکن بیست و چهار ساله و ملی‌پوش گلزن تیم خود را مجبور به بازگشت زود هنگام و ریسک آسیب‌ها و عوارض احتمالی حاصل از آن کنند.

9404