با رفتن استرلینگ شماره 7 منچسترسیتی به چه کسی رسید؟

با رفتن استرلینگ شماره 7 منچسترسیتی به چه کسی رسید؟

پایگاه خبری فوتبالی - رحیم استرلینگ که پیراهن شماره 7 منچسترسیتی را بر تن می کرد، در این تابستان به طور رسمی راهی چلسی شد تا بدین ترتیب پیراهن شماره 7 منچسترسیتی خالی شود.

به گزارش فوتبالی، اکنون باشگاه منچسترسیتی به طور رسمی بازیکنی که قرار است پیراهن شماره 7 را بر تن کند معرفی کند. ژائو کانسلو، مدافع راست پرتغالی کسی است که قرار است از این به بعد شماره 7 منچسترسیتی را بر تن کند.

این انتخاب شماره در نوع خود عجیب به نظر می رسد و باعث شده است تا برخی از کاربران شبکه های اجتماعی با آن شوخی بکنند چرا که ژائو کانسلو یک مدافع راست است و شماره هفت شماره ای است که بیشتر وینگر ها بر تن می کنند. در واقع شماره 7 را عادت کرده ایم بیشتر اوقات بر تن مهاجم ها ببینیم نه اینکه یک مدافع راست آن را بپوشد.

البته که هیچ قانونی به طور رسمی در دنیای فوتبال وجود ندارد که بازیکنی را از پوشیدن شماره ای خاص منع کند اما هر آن چه که هست به صورت عرف و عادت در آمده است و پوشیدن شماره 7 توسط یک مدافع راست امری مرسوم نیست.

ژائو کانسلو از بازیکنان کلیدی در ترکیب گواردیولا در پست دفاع راست به حساب می آید و باید دید که عملکرد او در فصل جدید با شماره 7 به چه شکل خواهد بود.

1470