علاقه مجدد رئال مادرید به رحیم استرلینگ

علاقه مجدد رئال مادرید به رحیم استرلینگ

سایت رسمی فوتبالی - به گزارش اسکای اسپورت نیوز، رئال مادرید علاقه اش را به فوروارد منچسترسیتی رحیم استرلینگ نشان داده است.

اما به نظر می رسد هیچ پیشنهادی تا قبل از بسته شدن پنجره نقل و انتقالات اروپا در جمعه ارسال نشود.

قهرمان اروپا به صورت نزدیک عملکرد این بازیکن 23 ساله را در نظر دارند و برای دیدار انگلیس مقابل اسپانیا در هشتم سپتامبر در چارچوب رقابت های لیگ ملت های یوفا در ورزشگاه ومبلی، نمایندگانی را برای تماشای این دیدار خواهند فرستاد.

کمتر از دو سال از قرارداد استرلینگ باقی مانده است و وی هنوز قراردادش با سیتی را تمدید نکرده است، و مذاکرات در این باره در ماه ژوئن به بن بست رسید.

کوین دی بروینه، فرناندینیو، داوید سیلوا و نیکولاس اوتامندی همگی قراردادهای بلند مدت جدید خود را در ماه های اخیر امضا کرده اند، و پپ گواردیولا فقط ریاض ماهرز را در تابستان به خدمت گرفته است.

دی بروینه، که قرارداد شش ساله جدید خود را در ژانویه امضا کرد، دستمزدی بالغ بر 350 هزار پوند در هفته خواهد گرفت. استرلینگ در حال حاضر مبلغی معادل نصف این رقم، یعنی 175 هزار پوند می گیرد.

استرلینگ فصل گذشته بهترین فصل فوتبال حرفه ای خود را سپری کرد؛ او در 46 دیدار موفق به زدن 23 گل شد و سیتی با کسب صد امتیاز که یک رکورد محسوب می شود، موفق به کسب عنوان قهرمانی لیگ برتر انگلیس شد.